2013. április 8., hétfő

FV: Like a dragon

Másodikként ugyancsak egy yakuzás filmet kaptam elő a hosszú listámból, amit eddig már láttam.

Yakuza: Like a dragon


Trailer:



Igaz, ezt nem épp ma néztem, viszont most, hogy pár sort írnék róla, újra belepislantottam. Amikor jó egy éve láttam, azt mondhatom, hogy nem fogott meg a film, sőt, úgy voltam vele, hogy többször nem fogom megnézni, elég volt egyszer.
Most úgy gondolom, hogy annyira nem is rossz, sőt akik szeretik a verekedős filmeket, no meg az akciót, annak még egész jó is lehet. Nekem attól változott róla a véleményem, hogy voltam kint Japánban és teljesen más szemmel néztem meg újra a filmet. Totál más hangulata volt így. Jártam este Tokyo utcáin, sőt, voltam pontosan abban a kerületben, azon az utcán, ami a filmben is benne van, a híres Kabukicho.  - Oda külön egy este elmentünk, de erről majd valamikor később a japán utazásos postomban írok -

Amit a filmről tudni kell: Ez egy 2005-ös playstation 2 játék feldolgozása, melynek címe: Yakuza. A játékból azóta a 2. rész ps 2-re, majd a  3-4-5. rész már ps 3-ra jött ki.
Aki játszott a játékkal, netán kedvence, annak főként ajánlom. Ugyan én nem játszottam vele, de más véleményekből ítélve nagyon jól visszaadja a játékot, mondhatni ez egy jól sikerült feldolgozás.
 Kíváncsi voltam a játék szereplőire és magára a játékra, így körülnéztem, azt kell mondjam, totál beletrafáltak a szereplők kiválasztásába, ennél jobban nem is lehetett volna. Ezt alátámasztva pár fotó a játék, illetve a filmes karakterekről:




A két főszereplő. Természetesen mindketten yakuzák és ellenségek. XD



 Kazuma hátán látható tetoválás:



Egészen jó lett valódi feldolgozásban a tetkó... meg a hát is. XD

Főszereplő yakuzánkat Kazuma-nak hívják, Kazuki Kitamura alakítja. - Mellesleg nagy kedvencem, ezért is néztem meg a filmet. :) -
Mint mindig most is meggyőző volt a szerepében, yakuzát már több alkalommal játszott, szóval már nekem is hazai terep volt rosszfiúként látni. XD - aki azért annyira mégsem rossz -

Ami a történetet illeti: az nem sok van a filmnek, mivel akciófilmről beszélünk, amiben inkább látványos csihipuhi van, yakuza módra. - mindent szétlőnek, sok verekedés, stb -
Dióhéjban: Kazuma a börtönből szabadulva egy kislányt kísér el az anyukájához, és az úton, mint egy jó testőr, vigyáz rá. Azonban időközben előkerül az ellenséges yakuza és bandája is, és persze leszámolás egymással a köbön. Egy nagyon helyes kutyus is megjelenik, aki a yakuza és a kislány mellé szegődik. Van itt bandázás, helikopteres jelenet, kissé béna zsaruk, a végén pedig  egy látványos párharc. Némi speciális képesség is befigyel, mivel Kazuma hátán egy bazi nagy sárkány látható, ami ha elszabadul sokkal erősebbé teszi őt. - ez gondolom a játékból átemelt tulajdonsága a karakternek -
Mellékszálként két történetet kapunk: egy tinédzser pár pénzszerzési kísérleteit plusz egy bankrabló páros bénáskodásait tekinthetjük meg.

Felirat: magyar feliratot nem leltem hozzá.

Összeségében nézhető, nekem bejöttek a neonreklámokkal teli éjszakai utcák, különleges hangulata van az egésznek, főként, ha az ember ezt élőben is megtapasztalta. Kazuki Kitamura azt hiszem jó választás volt a főszerepre.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése