2015. november 15., vasárnap

Cruel Romance - 2. rész felirat


Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az újabb részt! :) Nagyon jó ez a sorozat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hayako! :)

      Örülök, hogy te is nézed! Valóban jó sorozat. Pedig én eddig nem szerettem ezt a korszakot... de ebből is látszik, hogy a jó történet, és jó karakterek mindent felülírnak... jók ezek a kínai sorozatok. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny!
    Köszönöm a 2.rész feliratát!
    Nekem is nagyon tetszik a sorozat, ez lesz a következő várva várt sorozatom.
    Miért is? Mert annak ellenére, hogy itt-ott lesz "vérengzés.... Különböző érzelmek , kapcsolatok, érdekek, ( tragédiák) fognak itt ütközni.... Én igazából szeretem az ilyen stílusú filmeket és most ez a sorozat minden fog vinni nálam.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Örülök, hogy írtál! :) Nagyon szívesen a feliratot!
      Ó, de jó, hogy ez a sorozat is ennyire tetszik! :)
      Igen... mivel ez ugye egy maffiás, akció sorozat is egyben, azon kívül, hogy romantikus, így néha valóban vannak benne verekedős, öldöklős részek. De azért ügyeltek arra, hogy ne mutassák túl durvának ezeket a jeleneteket. Legalábbis szerintem. Inkább azon volt a hangsúly, hogy pörgős, látványos akciókat mutassanak. - pl szerintem nagyon jól megkoreografáltak a verekedések, főként Zuo Zhen bunyói. :) Amikor ebben a részben a fehér öltönyben leszerelte 4. Long-ot, az nagyon látványos volt. -
      Hát, köszönöm előre is a bizalmat, remélem ez lesz majd az egyik kedvenc sorozatod. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny!

    Nagyon szépen köszönöm a 2.részt :D
    Egy gond volt vele, rövid volt a rész :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      Nagyon szívesen! :) Hm, pedig ennél a sorozatnál hosszabbak a részek! XD Pl a Xuan Yuan Sword egy-egy része csak 35 perces, itt pedig közel 45 perc egy rész. De azt aláírom, hogy a történet annyira jó, hogy az ember tovább akarja nézni, és hamar elröpül az a 45 perc. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés