2015. november 10., kedd

Perfect Couple - 11. rész felirat


Felirat: ITT

10 megjegyzés:

  1. Köszönet az újabb rész fordításáért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leo!

      Nincs mit! Köszi, hogy írtál! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny! Örömmel fedeztem fel az oldaladon ezt a sorozatot, melyben Wallace Huo a főszereplő. Köszönöm a fordítását, valamint a Cruel Love feliratot is, ami szintén nagyon jónak ígérkezik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Örülök, hogy felfedezted ezt a sorozatot is a Cruel Romance mellett. :)
      Nincs mit! Jó szórakozást mindkettőhöz!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm a Perfect Couple 11.részének feliratát.Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      Nincs mit! :) Nagyon szívesen!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm a Perfect Couple feliratait.
    Otti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Otti!

      Nagyon szívesen! :) Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Sziasztok most kezdtem el nézni sorozatot ! Nagyon tetszik megszeretném kérdezni hogy csak 18 részt találtam magyar felirattal mikorra várható a folytatás ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva!

      Jó szórakozást kívánok a sorozathoz! :)
      Örülök, hogy még egy embert elvarázsolhat.
      A "Mikor lesz új rész?" kérdésre soha nem szoktam válaszolni. Akik már régebb óta a blogom olvasói, jól tudják ezt.
      Egyrészt azért nem válaszolok erre, mert nálam soha nem lehet tudni, mit fordítok a legközelebbi alkalommal, és mikor. Ezért nem szoktam ígérgetni.
      Másrészt nekem több hobby-m is van, amivel foglalkozom, a feliratozás csak egy a sok közül, így nem szoktam gyors lenni.
      Szóval a kérdésedre nem válaszolnék, ha nem gond.
      Annyi tájékoztatást tudok adni, hogy:
      Egy darabig még nem fogom ezt folytatni, mert a Cruel Romance, és a Return of the Condor Heroes sorozatokat akarom befejezni. Azokból kb 10-10 rész van hátra.
      Szóval ebből a sorozatból szerintem őszig nem várható sok új rész. Lehet 1 vagy 2 részt közbe megcsinálok, de nem biztos.
      Viszont ha a másik két sorozattal végeztem, ez fogom vinni és a Princess Agents-et.

      Üdv: : Shaolin Bunny

      Törlés