2016. július 2., szombat

Return of the Condor heroes - 28. rész felirat

Felirat: ITT

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Köszönöm szépen a feliratot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Örülök, hogy örülsz neki! :) Szerintem ez az egyik legjobb wuxia sorozat a régebbiek közül.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny
    Köszönet az eddigi részek fordításáért.
    Mivel a Cruel Romance-t nézve, újból megszédültem Huang
    Xiao Ming színészi játékától, úgy döntöttem ezt is megnézem. A segítségedet szeretném kérni: a hozzávaló filmet honnan tudnám letölteni? Az Avistazon található link esetleg jó? köszönöm előre is a segítségedet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dolores!

      :) Nincs mit!
      Ez még a legelső fordításom, nem olyan pofás, mint amiket mostanság csinálok. Pl a Cruel Romance már ennél sokkal jobb. No meg ez wuxia, az kicsit más. Csomó harcművészeti kifejezés, meg kitalált dolog van benne. Azért remélem tetszeni fog a történet!
      Ebben a sorozatban nagyon-nagyon jó a karaktere! Imádom Guo-t! Egy cuki, pimasz, nagyra nőtt gyerek.
      Amikor ezt a sorozatot beszereztem, akkor azt a Doramax-ról tettem. Nem tudom, hogy ott még élnek-e a linkek.
      Az oldal most épp nem elérhető, nem tudtam neked megnézni. :(
      Biztos ismered, "doramax264.com".
      Ha már nem elérhető ott, szólj! Akkor megpróbálok más lehetőséget keresni. Nem tudom, hogy jó-e az Avistaz-os verzióhoz.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés