2017. október 27., péntek

Cruel Romance - 38. rész felirat

Felirat: ITT

5 megjegyzés:

  1. Eddig szorgalmasan, türelmesen gyűjtögettem a feliratot. Most, hogy már csak egy-két rész van hátra, elkezdtem nézni. Egyszerre megnéztem 4 részt és nagyon-nagyon tetszik. Örülök, hogy lefordítottad ezt a sorozatot és nagyon köszönöm a munkádat.
    Üdv.: Vera

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera!

      :) Rád nem nagyon emlékszem itt a blogról.
      Köszönöm, hogy írtál.
      Már pár napon belül az utolsó 2 rész is meg fog érkezni. - legalábbis ha minden jól megy, november 1-én fog elkészülni az utolsó rész -
      Én tisztában vagyok azzal, hogy mennyire jó sorozat. :) Azért készítettem hozzá feliratot, mert egyik kedvencem, a sok közül. Megérdemelt magyar fordítást is. Jó szórakozást kívánok hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Tifa! Köszönöm szépen az újabb rész. Már nézem is♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Hú ezt a meglepetést, már menni akartam aludni, de mondom bekukkantok újra, hát itt is van a következő felirat! Hálás köszönettel vittem is ! Kata58

    VálaszTörlés