2018. október 28., vasárnap

5 éves jubileum

 


5 éve, hogy elkezdtem kínai sorozatokhoz, mozikhoz magyar feliratot gyártani. :)

Az évek alatt történtek jó, és rossz dolgok.
De a rosszra nem érdemes időt vesztegetni, a jó pedig az emberrel marad. :)
Megismertem a hobbival kapcsolatban nagyon kedves fordítókat, jó kis közös beszélgetések is születtek, segítettünk egymásnak, és tanultunk is egymástól.
Dabdi! Annak külön örültem, hogy téged megismertelek, mert nagyon vidám, pozitív személyiség vagy. :)

A kedves nézők közül is vannak olyanok, akikkel tartom a kapcsolatot, és privát megkeresnek, akár azzal, hogy képet küldenek arról, éppen milyen keleti finomságot ettek. :) :)
Köszönöm szépen az évek alatt írt kedves szavakat, véleményeket, és segítséget!
Adrienn, Csilla, Marianna, Ildikó, Móni, Kati... :) Nektek külön köszönöm.

Erre az alkalomra is hoztam egy jó kis fantasy mozi feliratot, mindenkinek jó szórakozást kívánok hozzá! :)

A jubileumra készült, Legend of the Naga Pearls feliratát megtaláljátok: ITT




14 megjegyzés:

  1. Gratulálok az 5 éves tevékenykedésedhez!

    VálaszTörlés
  2. 5 év? Nem semmi! Kedves Tifa! Köszönöm szépen az eddigi remek munkáidat, és kitartást kívánok a következő évekhez is. Annyira örülök, hogy engem is megemlítettél!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a feliratot. Bevallom őszintén, ez az első, tudtommal, ami a te munkád. (Csendes kukkoló vagyok Fb oldalon.) Napok óta várom, hogy elkészüljön. Nem a tatu miatt, hanem Talu miatt (Talu Wang, vagy Darren Wang) Nekem Talu marad. Nagyon szeretem az Our Times filmjét. Napokban néztem újra. Tudod, hogy tavaly itt forgatott nálunk?
    Gratulálok az öt éves jubileumhoz! További kitartást, sok-sok időt a fordításhoz!

    VálaszTörlés
  4. Azért csak hihetetlen, mennyi idő is eltelt megint 5 év..fordításí, nézői szemszögből is milyen sok idő. Köszönöm a kellemes perceket, amit eddig együtt tölthettünk. Örülök a blognak is, mert színes, sokoldalú és biztosan talál az ember itt olyasmit, ami felkelti az érdeklődést. Még ha vannak az életben olyan dolgok, amik számomra kívűl esnek az érdeklődési körön, a nagy többségre ez szerencsére nem igaz, így mindig találunk olyan pontokat, ahol találkozni, beszélgetni, izgulni, örülni tudunk. Köszönöm a közös kalandokat, telefonokat, stb. további élvezetes munkát és sok örömöt kívánok mindnyájunknak! Kata58

    VálaszTörlés
  5. Kedves Borika, nagyon nagyon oszintén gratulálok, kívánok továbba csak is a legjobbakat...hogy továbbá is oromet szerezzél nekunk a remek feliratokkal és sok jó sorival ill. filmmel.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bunny! Nagyon örülök, hogy megismertelek és élvezhetem a remek munkáidat! Annak meg még inkább, hogy ezek mellet, még ha személyesen nem is, de valamilyen szinten távbarátok lehetünk! Szeretem a beszélgetéseinket és a széles ismereteidet az ázsiai kultúra terén, mindig valami érdekes dologgal rukkolsz elő, amiket élvezet olvasni tőled! És külön köszönet neked azért az ajándékért, ami egy új hobby felé fordította a figyelmemet! Remélem, még nagyon sok évig élvezhetem a munkáidat és az ismeretségünket! Üdv! Marianna

    VálaszTörlés
  7. Kedves Tifa!
    Gratulálok az 5.éves fordítói munkádhoz. Köszönöm szépen azt, hogy a fordításoddal sok kellemes órát szereztél, külön köszönöm a sok háttér információt. Külön köszönöm a Princess Agents sorozatot, ez az egyik kedvencem, a kínai sorozatok közül. További jó munkát kívánok, és hogy sokáig élvezhessük az általad fordított sorozatokat!

    Csip

    Csip

    VálaszTörlés
  8. Kedves Tifa!
    Köszönöm szépen a feliratot és még nagyon sok évfordulót kívánok... :)
    Szólj nyugodtan ezek után is ha bármiben segíthetek! :)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok és köszönet a fordításokért :-D

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok ehhez az évfordulóhoz! Köszönöm az 5 év munkáját! Neked köszönhetően kezdtem el érdeklődni a kínai sorozatok és filmek iránt.Sok tartalmas percet,órát szereztél és remélem még legalább ennyi ideig élvezhetem a fordításaidat.

    VálaszTörlés
  11. Kedves TIFA gratulálok az 5. évfordulóhoz köszönöm a fordításaidat !

    VálaszTörlés
  12. Kedves Tifa! Gratulálok az öt évhez és köszönöm az élmény dús órákat, melyeknek része voltam felirataid által.Jó egészséget és még sok ilyen szép évfordulót :-))

    VálaszTörlés
  13. Kedves Tifa-- Admin néni--- Nem rég kerültem közelebbi kapcsolatba a csoporttal, a kínai sorozatokkal és filmekkel és ezt neked köszönhetem. Sokáig kerülgettem a Princess Agents-et amig neki fogtam nézni.Köszönöm a jó és szép fordításaidat és kivánok kitartást a további munkáidhoz.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Shaolin Bunny! Köszönöm az eddigi felirataidat! A befejezett sorozatok közül többet megnéztem már, és a folyamatban levőket is követem. Gratulálok az évfordulóhoz és további jó munkát kívánok!

    VálaszTörlés