2018. december 6., csütörtök

Princess Agents - 40. rész felirat

Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. De jó kis Mikulás ajándék, köszönöm szépen!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Gondoltam ennek sokan örülnének, így szorítottam az időmből annyit, hogy meg tudjam csinálni. Az előző része úgyis régen volt már, és több idő kimaradt most a részek között, azért is készítettem ehhez egy meglepi részt gyorsan. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen ez tényleg jó kis ajándék:)

    VálaszTörlés
  3. Hálásan köszönöm a 40.rész feliratát!
    Nagyon jó volt hozzánk ez a Mikulás is!
    Köszönöm még egyszer !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      :) Nincs mit! Remélem tetszett ez a rész is!
      A Mikulás rágta a fülem, hogy készüljek el vele, hogy a csizmátokba tudja tenni. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Szia a princess agents t folytatod? Nagyon várom hogy teljes legyen ,a videó már letöltve Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ismeretlen!

      Miért ne folytatnám? Azt mondják, jó munkához idő kell. Nekem pedig abból mostanában nem volt túl sok, meg év végi hajtás, minden szombaton is munka... Egy kis pihenés nekem is kijár. Majd nemsokára jön a következő rész... Azt kérem tőled, hogy többet ne kérdezz rá! Be lesz fejezve, nem kell aggódni.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés