2016. április 10., vasárnap

Cruel Romance - 14. rész felirat

Felirat: ITT
 

8 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny !
    Köszönöm szépen az újabb feliratot!
    Már megyek és nézem is ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Remélem tetszett! :)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hexenmeister!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Izgatottan várom az újabb részt...egyre jobban alakul és nyílik ki a történet. Ugyan már kétszer végignéztem, de számomra megunhatatlan annyira jól megcsinálták ezt a sorit. Máris péntek...Lassan mindenkinek kellemes hétvégét! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Valószínű hétvégére hozom az újabb részét.
      Lassan, de biztosan alakulnak benne a dolgok, és derülnek ki a múltról is érdekes dolgok.
      Már kétszer megnézted? XD Az igen! :)
      Kellemes és szép hétvégét kívánok!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Végre volt időm megnézni ezt a részt is. Nem lehet megunni őket. Én már annyira, de annyira várom, hogy összejöjjön a kis párosunk. Valahogy mindig közbejön valami nézeteltérés köztük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Igen, már hiányoltam, hogy nem jeleztél vissza, mert mindig írsz, miután láttad az adott részt. :)
      Épp most tettem ki a következő részt, szerintem nagyon fog tetszeni neked, mert egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Ez az egyik kedvenc részem... a tánc tanulós. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés