2022. április 3., vasárnap

KinnPorsche magyar felirat

 

Harmadik thai bl sorozat fordításom. Talán nem meglepő, hogy erre esett a választásom. Aki kicsit ismer, az tudja, hogy pár egyéb téma mellett a testőrös, maffiás dolgokkal is meg lehet venni. :)

Anno már régebben szerepelt ez a történet itt a blogon, mikor még csak a szereplőválogatóról volt szó. Szívesen láttam volna SaintZee párost a főszerepekre.

Korábbi posztom a sorozathoz a két főszereplőről: ITT

A sorozat zenéi: opening  ending  Barcode dala  Season Five dala


Ismertető:

Kinn Anakinn egy erős egyéniség, ugyanakkor naiv ifjú, aki befolyásos maffia család fia. A rivális banda tagjai elől menekülve belefut Porsche-ba, a jóképű pincérbe, aki véletlen keveredik az útjukba.
Kétségbeesésében pénzt ajánl neki, ha megvédi őt, és garantálja a biztonságát. Porsche vállalja, hogy segít rajta.
Kinn meglepetésére nagyon jó harcos a srác, így kihúzza őt a bajból. Felismerve, hogy Porsche magasan képzett harcművész, munkát kínál neki. Mégpedig azt, hogy legyen a személyi testőre. A fiú azonban ezt nem fogadja el attól tartva, hogy a bűnöző család miatt csak bajt hoz a saját fejére.
Kinn, aki nem szokott hozzá a visszautasításhoz, továbbra sem száll le róla, azt várva hogy meggondolja magát.
Megmagyarázhatatlan, feszült viszony alakul ki kettőjük között.
Porsche azzal szembesül, hogy nem csak Kinn üldözi, hanem a rivális banda is bosszút akar állni rajta, így az addig élete kezd szétcsúszni. Belátja, hogy veszélyes helyzetbe került, és a túléléséhez szüksége lesz arra, hogy elfogadja a testőri állást. Tisztában van vele, a tűzzel játszik, de ez az egyetlen mód arra, hogy megvédje magát, és a családját. Hamarosan elnyeri Kinn figyelmét, és bizalmát. Nem csak kiváló testőri munkájáért, hanem a megmagyarázhatatlan kapcsolat miatt is, ami kettőjük között szövődik. Végül sokként éri, ami történik, és ami miatt a világ a feje tetejére áll körülötte.
Porsche küzd az életét felforgató történések következményeivel, kapcsolata Kinn-el viharossá válik.
Fájdalmas döntésekre kényszerül, a hűsége, és érzései miatt.
Az élete egyre inkább veszélybe kerül. Hova vezet vajon mindez?

 

Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom. 

 



 

Infó: a felirat a La Forte videó verzióhoz illeszkedik. Ez megtalálható Avistazon - és gondolom egyéb helyeken is már a neten -

Ide a blogra kikerül egy Mega könyvtárba a sorozat részeinek videója. Köszönet érte May-nek!

ONLINE NEM TESZEM KÖZZÉ SEHOL!


A részek videói Megás linken: ITT

 

Magyar felirat:

1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész 

8. rész 9. rész 10. rész 11. rész 12. rész 13. rész 14. rész

 

30 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást. :o) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sasha!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm, hogy fordítod!

    Ne vedd tolakodásnak, csak érdeklődnék, hogy a Cutie pie-t nem vetted e tervbe fordítani? Zee az egyik főszereplő. :) Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leviske!

      Igen, tudom, hogy Zee a főszereplője. :) Nézem a sorozatot, és tavaly még tervben is volt, hogy fordítom. De mivel a bl-es csoport egyik fordítója is csinálja, nem akartam duplán. Így is mindig úgy járok, hogy amit elkezdek fordítani, azt ők is csinálják. Az összes bl sorozattal eddig így jártam. - most mondjuk a KinnPorsche-t pont nem ők, de ezt is fordítják XD - Szóval nem gondolkodtam rajta, de már jó páran kérdezték tőlem, mivel a fordítója két rész után megállt vele.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy válaszoltál!
    Én szeretem a fordításaid, nem akartam rád erőltetni, nyilván senki nem szeret úgy dolgozni valamin, hogy más is ugyan azt csinálja.
    Tény, hogy áll a fordítás a másik oldalon, de annyit sem írnak,hogy mikorra várható, hogy folytatva lesz, pedig már 8 rész lement belőle.

    Ha esetleg mégis meggondolod magad, sokan fognak örülni.

    Jó éjt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igazán nincs mit! Remélem a KinnPorsche kárpótol kicsit.
      Semmi baj nincs, hogy megkérdezted. Azzal nincs bajom, ha más is ugyanazt csinálja, csak eddig minden esetben volt valami mellékzöngéje az összes bl-es fordításnak. De örülök, hogy sokan kedvelik a fordításaimat. :)
      Ha kérdés van, mindig szoktam válaszolni, bárki keres meg. :)
      Viszont a jelenlegi fordítóját kellene nektek nézőknek megkérdezni, hogy mi a terve a fordítással. Ha elkezdeném fordítani, abból biztos nagy csetepaté lenne.
      Plusz a legtöbb néző online akarja nézni, abban pedig ugye én nem vagyok partner. Tehát ha fordítanám, csak letöltős verzió lenne.

      Jó éjt neked is!

      Törlés
  4. Én letöltős verzió híve vagyok. Az online feltöltéseket időnként törlik és bosszantó benne a felbukkanó reklám is. Volt már olyan, hogy részeket kellett vadászni mert törölték és csak később töltötték vissza.
    A csetepatét nem értem miért lenne, mert mint írtad volt már olyan, hogy többen forditották ugyanazt.
    Mindegy, gyakorolom a türelem erényét, jó lesz hozzá a Cutie pie. 😂
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy te a letöltős tábort gazdagítod.
      Egyébként igen... az online feltöltések sokszor felszívódnak, törlik őket, vagy egyszerűen azért, mert ugye törvénybe ütközik, és amiatt törlik.
      Igen... persze, de velem mindig szeretnek kötekedni. XD Főleg a bl-esek. No, mindegy. Ha esetleg mégis fordítom, legalább meglepetés lesz, és te biztos fogsz neki örülni.

      Szép napot! :)

      Törlés
    2. Szia!

      "Ha esetleg mégis fordítom, legalább meglepetés lesz, és te biztos fogsz neki örülni."

      A tesóm is fog örülni, azt üzente.:)

      Ha van időd és motivációd, nem terveznéd be a fordítását valamikorra?
      Szerintem sokan örülnének, nem csak mi. Szeretjük a meglepetést is! :)

      Köszönöm!

      Ui. Természetesen a KinnPorsche fordítását is várjuk és nagyon köszönjük.

      Szép estét!

      Törlés
  5. Csak egy percre kukkantottam be (pedig megfogadtam, hogy május végéig nincs kukucskálás sehova, csak munka), és látom ám! KinnPorsce,áááááááuuuuuu! Ezt nem hagyhatom ki (már egy éve várok rá). Ha nincs rá időm, akkor is lesz rá időm. Minek annyit aludni? XDXDXDXDXD .... 10000000 köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Szijjja!
      Hát, azért május előtt nézzél be, mert lesz még meglepim. :)
      Igen, a KinnPorsche-t terveztem fordítani. Mert legalább olyan jó lesz, mint a Bad Buddy. - csak ez másként -
      Kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd! :) Nagyon jó humora van. A 2. részen konkrétan szakadtam Porsche-n. Mestere annak, hogy basszon ki magával. XD Szóval nézd meg! :)

      Törlés
  6. Köszönöm az újabb rész fordítását!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm az újabb rész fordítását. *-* És én is csatlakoznék az előttem levőkhöz, hogyha mégis vinnéd a Cutie Piet, akkor még egy néződ/letöltőd lenne. ;) Mondjuk én haladtam a sorozattal, már úgy voltam vele, hogy legalább gyakorlom az angolt. :'D De mégis másabb magyar felirattal nézni, mint meg-megállítva, mert basszus mit is jelent az a szót. :'D De bárhogy is lesz, minden fordításod köszönöm. <3

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm az 5. rész fordítását!

    VálaszTörlés
  9. Köszi.. <3 Szerintem még életemben nem vártam ennyire magyar feliratot mint ezt a részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nincs mit! Neked különösen nagyon szívesen!
      Cuki vagy, köszönöm a dicséretet!

      Törlés
  10. Köszönöm a fordítást ,ha megkérdezhetem a 8.rész mikorra várható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tegnap este jött ki... Szerintem ezt nem kellene rögtön kérdezni. Egyébként ma este várható.

      Törlés
  11. Köszönöm a feliratot!

    Olyan romantikus rész volt, eskü megírigyeli az ember a boldogságot.

    És még mindig tudják fokozni az izgalmakat is. Értsd igy vagy úgy. 😎😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leviske!
      Nagyon szívesen! :) Örülök, hogy tetszett. Még biztos okoz némi meglepetést a sztori és a sorozat.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  12. Nem tudom valakinek nincs itt iphoneja?miutan letoltom nem nyitja meg megha letoltom az appot sem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mit nem nyit meg? Megára a részek videói vannak feltöltve, és működnek a linkek. Legalábbis más nem reklamált. Próbáld gépen letölteni! A letöltés elsősorban nem telefonokhoz lett kitalálva. De ha van a telefonon Mega app, és VLC lejátszó, akkor elvileg ugyanúgy működnie kellene nekik, mint egy gépen. Szóval elvileg meg kellene tudnod azon is nézni, ha letöltöd a videót, és a feliratot.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  13. Kérlek segíts, hogy, hogy tudom megnézni felírattal mert nem értek hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lizuska!

      Úgy tudod megnézni, hogy az itt linkelt sorozat részek videóit, és külön a magyar feliratokat letöltöd a gépedre elsőként.
      Mega linken vannak fent itt a bejegyzésben. Külön a videók, és külön a magyar feliratok. Ott fentebb ki vannak írva, ott vannak a linkek! Szóval Megáról le kell töltened a videókat, és a feliratot. Majd valamilyen videólejátszóban tudod magát a részt megnézni a magyar felirattal. Én a VLC lejátszót ajánlom, mert arra egyszerű a feliratot rátenni. De másfajta videólejátszó program is jó lehet, ami neked a gépeden van, csak a feliratot azt akkor csatolni kell hozzá. Attól függően változhat a módja, hogy milyen lejátszód van.

      Ha még van kérdés, akkor írj nyugodtan!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
  14. Szia!
    Én se szeretnék bunkónak tűnni, viszont csatlakoznék pár előttem szólóhoz, és szívesen megnézném a Cutie pie-t, ha megcsinálnád. :) És esetleg, ha lefordítanád, megoldható lenne, hogy drivera is felteszed, mert nekem a gépem nem szereti a megát.
    vkgirl2001

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vkgirl!

      Semmi gond, hogy írtál. :) Megértem, hogy látni akarjátok magyar felirattal, mert úgy az igazi.
      Sok más sorozat, donghua van, amit fordítok, azokkal is épp elég dolgom van. Szóval nem szívesen vállalnék be még egyet. Főleg amiatt sem, hogy ha elkezdem, akkor tuti, hogy valamelyik bl-es fordító is nekikezd. - mert nem bírják ki, hogy valami csak nálam legyen fent, és bl-es oldalon ne - Én meg nem szeretnék felesleges munkát magamnak. Bár Zee kedvencem, való igaz.
      Annyit tudok ajánlani, hogy nézzetek bele azokba, amit fordítottam már. Vannak nagyon jó bl sorozatok még itt a blogon. Amit jelenleg fordítok, a Vice Versa, az is szuper! :)

      Üdv: Shaolin Bunny


      Törlés
    2. Szia!
      Most láttam csak, hogy válaszoltál.
      Teljesen megértem, hogy elfoglalt vagy, és nincs időd új sorozatra. Azonban ahogy bújtam a netet hónapokon keresztül, egy értelmes Cutie pie fordítással se találkoztam, ha ez megnyugtat. És szerintem ennyi idő után már nem is nagyon várhatjuk, hogy nézői kérések nélkül elkészülne, persze javíts ki, ha tévedek. Személy szerint én már kb 3-4 fordítónál "házaltam" ezzel és egy másik sorozattal is😂, sikertelenül.
      Mindenképp körül fogok nézni az oldalon, amint időm engedi, és nem 26 sorozatot nézek egyszerre.
      Így a végére egy olyan kérdésem még lenne, hogy esetleg tudsz valakit akinél érdeklődhetnék?
      üdv: vkgirl2001

      Törlés