2014. december 31., szerda

The Four 3 magyar felirat

A három részes mozi befejező részének felirata.

Aki még nem látta az előző részeket, az mindenképp azzal kezdje, mert összefüggő történet.

Valamint írtam a  nevek magyarításáról is az 1. mozifilm felirat posztjánál,
ami itt található: The Four

Második rész: The Four 2




The Four 3 magyar felirat

Asian a 4,36 GB-os filmhez jó, illetve Doramaxon is megtalálható a film.


Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítottam.

21 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a felíratott :D

    Boldog Új Évet B.Ú.É.K :D
    Nagyon szépen köszönöm az egész éves munkát :D

    U.I.: A Black & White filmek nagyon jók voltak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      Nagyon szívesen a feliratot! :) Neked is Boldog Új Évet!
      Örülök, hogy megnézted a filmeket! :) Mert azért teszem ki a feliratot, hogy a tajvani, kínai filmeket, sorozatokat mások is megismerjék. :)
      A Black and White nekem is nagy kedvencem. Még majd idén lesz a 3. mozi belőle.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Na... kíváncsian várom a Black & White 3. mozi filmjét :D :D
      Ugye azt is le fogod fordítani??

      Törlés
    3. Igen, azt is fogom fordítani! :) Gondolom valamikor ősszel jelenik meg majd.

      Törlés
    4. Előre is nagyon szépen köszönöm a fordítást :D

      Törlés
    5. :) Nincs mit!
      Nagyon szeretem a sorozatot, így nem volt kérdés!

      Törlés
    6. :D
      Én is szeretem a sorozatot, de.... csak addig tudtam nézni, amíg van hozzá magyar felírat (24-ből -14) :(

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm a 3. rész fordítását.
    Annak aki nem torrentezik:
    http://doramax264.com/25025/the-four-2014-c-movie/
    Jó hozzá a felirat.
    Megnéztük a férjemmel a "fehér hajú boszorkányt" és neki is nagyon tetszett.
    Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok, és köszönöm az egész éves fordításaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szokola!

      Nagyon szívesen! :) Remélem tetszeni fog a film! - szerintem jó a 3. része is. Én úgy vagyok vele, hogy nekem most ez a része elég sok olyan dolgot "mond" ami fontos lenne a mai világban is, és kissé szomorúan látom, hogy sajnos messze van azoktól az értékektől a "mai" ember... - Van benne egy nagyon fontos keleti tanítás is, a "fekete és fehér".
      Köszi a linket, nem nézem meg, hogy ahhoz jó-e a felirat.
      Örülök, hogy tetszett az előző film! :) A boszis film egy könnyed, romantikus-szomorkás, szórakoztató fantasy-wuxia film. Könnyű emészteni a nyugati ember számára is. :)
      Boldog Új Évet nektek is!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Köszi szépen az értesítést a javításról, még nem néztük meg, úgyhogy viszem is a javított változatot.

    VálaszTörlés
  4. Szia Shaolin!
    Bennem nincs semmi előítélet semmilyen műfaj iránt, inkább nagy érdeklődéssel vártam a filmeket. A The Four c. sori tele volt keleti bölcsességekkel és nagyszerű jelenetekkel!Köszönöm, Balajtikati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Balajtikati! :)

      Nagyon helyes, az jó, ha a kínai mozikat is szereted. :) Nekem nagy kedvencem lett a The Four mozi széria. Várom belőle a sorozatot is, merthogy lesz! :)
      Ebben a moziban valóban nagyon jó keleti bölcseletek vannak, nekem is tetszettek!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Szia Shaolin!
    Szeretném meg köszöni fordításaidat! Azaz igazság,hogy a Black & White kivételével minden filmet meg néztem.Nekem nagyon tetszettek.Egy másik különleges világba juttattak el bennünket.
    Köszönöm szépen Sujini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sujini!

      Örülök, hogy írtál nekem! :)
      Hű, ennyi mozit megnéztél, amit fordítottam? :) Pedig azok inkább wuxiák voltak, és az még mindig nem az igazán kedvelt műfajba tartozik. -nekem ugyan pont az a kedvencem :) -
      A Black and White is jó egyébként.Sőt, tajvani mozihoz képest főként színvonalas, én azt szoktam mondani, hogy ez a keleti Die Hard. :) Az első mozi az nekem nagyon nagy kedvencem! :)
      Remélem majd a jövőben felkerülő mozi fordítások is tetszeni fognak! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  6. Kedves Bunny!
    Nagyon köszönöm mind a 3 részt, nagyon jó volt. A főszereplő (Jégszív) nagyon ismerős valahonnan,de sajna nem emlékszem, hogy miben láttam.
    De ez a 3 mozi film nagyon jó volt, még simán elnéztem volna belőle több részt is:D
    Köszönöm a fordítást :D
    Üdv: Adri
    u.i.: írtam a Black and White 2. részéhez

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adri! :)

      Látom visszajáró vagy! :) Ennek nagyon örülök! Annak még jobban, hogy tetszenek azok a filmek, amiket fordítok! Elég kevés ember néz kínai filmeket, pedig vannak nagyon jók, mint azt most tapasztalhattad. Sőt... egyáltalán nem rosszak a kínai filmek. Én inkább a fantasy filmjeiket szeretem, vagy a wuxiákat. - jelen esetben a Four egyszerre mindkettő - A színészek is igazán megnyerőek, és jól játszanak. Az a baj, hogy még mindig rengetegen elutasítják a kínai filmeket, sorozatokat, pedig egyáltalán nem rosszabban, mint pl a koreaiak, japánok. Pedig érdemes szerintem megnézni egy-egy jobb darabot, mert az embernek megjöhet a kedve hozzájuk. Én úgy voltam vele, hogy láttam pár jót, aztán nem is akartam nagyon a kínai mozikon és sorozatokon kívül más nemzetiségűt nézni, mert annyira elvarázsoltak. :)
      Szóval nagyon jó azt hallani, hogy másnak is tetszenek, mert nem igazán népszerűek, és kevesen nézik meg, kevesen jeleznek vissza, hogy bizony nekik is tetszik. Pedig örülök, ha másnak is tetszik ez a különleges világ, amit a kínaiak képesek megmutatni.

      Jégszív volt a kedvencem a történetben. Bár igazából az összes szereplőt bírtam! Nagyon ritka az olyan film, amiben az összes főbb szereplőt kedvelem, de ez olyan volt! A négyes tagjai, és mesterük, a fogadós nő, és még az ellenségek is nagyon jó karakterek voltak. Egyébként véleményem szerint a kínai sorozatok, mozik erőssége, hogy eszméletlen jó karaktereket találnak ki, és jó történeteket.
      Jégszív karakterét Deng Chao alakítja. Elég népszerű színész kezd lenni mostanság.
      Itt van, hogy milyen sorozatokban, filmekben játszott, hátha megtalálod, miben láttad:
      http://chinesemov.com/actors/Deng%20Chao.html

      Egyébként nagyon jó színész szerintem, én ebben láttam először, de akarok tőle filmeket, sorozatot nézni.

      Én is elnéztem volna még legalább plusz 3 részt a Four-ból, mert szinte nézeti magát. XD Viszont van egy jó hírem neked: nem tudom mennyire részletesen nézted meg a kínai sorozatokról szóló posztomat, ott betettem a The Four c. sorozatot. Nos, az ugyanez a történet! Mármint, a 4 karakterről szól, akik a filmben voltak, annyi különbséggel, hogy ott mindegyik tag, Sötétlelkű is férfi. - mert eredetileg a regény, amiből készült a film, és a sorozat, abban a 4 főszereplő az férfi - Ugyanúgy abban a korban játszódik mint a film, és hasonló ahhoz. Tehát ott is misztikus dolgok történnek, és nyomoznak, közben pedig bemutatják az egymáshoz fűződő kapcsolatukat is, no meg a sorozat is épp ennyire látványos. Az egyik sorozat lesz idén, amit nagyon várok! Már csak azért is, mert nagy kedvencem lett a 3 film, így tudom tovább nézni a témáját, még ha más szereplőkkel is, de a megszokott banda, a hangulat a sorozatból is visszaköszön majd.

      Köszönöm, hogy leírtad a véleményedet! :)
      Látom szorgalmas voltál és a másik nagy kedvencemet, a Black and White-ot is is megnézted. XD Ott is válaszolok :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  7. Szia Bunny!
    Ha találok egy jó blogot, ahol jó kis sorikat, vagy filmeket fordítanak, oda szívesen benézek, hogy éppen mit fordítanak és a megtetszik a leírás, hát nekiesek :D
    Igen, láttam a listán kíváncsi vagyok én is rá :D
    Nem győzöm beírogatni a youtube-ra beírogatni a címeket, hátha már elkezdték, de sajna eddig nem jártam sikerrel, de egyszer csak elkezdik :D
    Üdv: Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adri!

      Ó, köszönöm. Örülök, hogy nálam is találsz olyat, ami tetszik. :)
      Nem tudom, hogy mikor fog kezdődni a Four sorozat, de várom. Még csak év eleje van, szóval még bőven van idő. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  8. Szia Shaolin Bunny!

    Először is köszönöm mindhárom mozifilm fordítását. :) Az első rész után azt gondoltam, ez nem valami nagy szám és abba is akartam hagyni, de miután belenéztem a 2. és a 3. részbe egyből el is szállt a kételyem. Nagyon tetszett a csapat és az is, hogy nem minsig egy tagra helyezték a hangsúlyt, hanem váltogattak közöttük. :)) Ráadásul a szerelmi szál is elég jól volt megcsinálva? nem túl nyálas és mégis mély érzelmekkel teli. A végére egészen megszerettem Jégszívet, meg Sötétlelkűt - sőt még a gonoszok is. (már nem emlékszem a 6. osztag vezetőjének nevére, bár ő inkább olyan semleges volt). Úgyhogy azt hiszem, a következő amit meg fogok nézni a Black&White mozi lesz és a fehér hajú boszorkányos film, mert annak láttam az előzetesét! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hayako!

      :) Ó, látom megnézted a filmeket! :) Örülök, hogy tetszettek! Nekem nagy kedvencem lett ez a 3 részes, mozis történet. Mostanában nem láttam ilyen jó kínai mozit, mint ez a történet. Ebben az évben csak egy mozit fordítottam eddig, mert nem találtam olyat, ami megfogott volna.
      A Black & White-nak még lesz egy 3. mozija, majd gondolom jövőre, mert az első két mozi közt is annyi idő volt. Azt is fordítani fogom.
      Nekem az első része is bejött, bár aki nem annyira szereti a wuxiát, az valóban nem biztos, hogy esélyt ad neki. De jól tetted, hogy végül megnézted, és meg is győzőtt a történet. :) Eddig még senkivel nem találkoztam, akinek ne tetszett volna. :) azaz de, Csilla az első rész után azt mondta, hogy nem igazán jött be neki -
      Az szerintem is jó benne, hogy nem csak konkrétan egy főszereplő van, hanem az egész csapatból minden tagról szó van, mindig másról. No és én a főnöküket is nagyon bírtam. Szerintem nagyon szerethető karakter volt. Felőlem lehetett volna kicsit hangsúlyosabb a szerelmi szál, de ez így is szép volt, ahogy megcsinálták. - ugye néha a kevesebb több elve.. XD -
      Nekem Jégszív volt a kedvencem, de igazából az egész csapatot szeretem, mindenkiben van olyan, amitől szimpatikus a karakter. :)
      A Black & White mozit nagyon ajánlom, az is egy nagyon-nagyon jó történet. Ott is összefüggnek a részek, de külön-külön is meg lehet nézni. Csak a 2. mozinak nem teljesen az lesz az értelme, ha valaki csak azt nézi meg, mintha látta volna az 1. részt is... - mert a szereplők múltját ha ismeri valaki, jobban tud velük azonosulni, és azzal, hogy miért teszik, amit tesznek... no és a 2. részre akkor már ismerősek lesznek a karakterek, azaz a legtöbb - Tajvani akció filmben még nem láttam ilyen jót. Az első részben legjobban a zsaru - "bűnöző" páros tetszett nagyon. Ebben láttam először Huang Bo-t, ő a "bűnöző", de valami eszméletlen bájos karaktere volt. :) Kis szerencsétlen, a triádtól épp megszabadulni akaró, igazából jó lelkű férfi. A színész nem egy szépség, sőt... de ezzel a karakterrel, amit ebben a filmben játszott, nálam egyből kedvenc lett, és azóta már fordítottam le tőle más mozit is, és még tervezem, hogy fordítok, mert általában jópofa, vicces, lüke karaktereket játszik. - én meg szeretem a kínai humort -
      Szóval ajánlom Huang Bo-t másnak is. Ő egy nagyon jó kínai színész.
      Szerintem tetszeni fognak a B & W mozik. :) Ahhoz képest, hogy akció film, elég mély üzeneteket is hordoz... már aki képes a felszín mögé látni.
      A fehér hajú boszis film egy szép történet, néhány kínai bölcsességgel fűszerezve, no és itt is jó kis karakterek vannak. :) Nekem nagyon bejött egyből a nyitó képsor, amikor a "toll párbaj" van. :) Azt tök jól kitalálták.
      No meg egyébként is szeretem a shaolin vagy épp wudang szerzetesekről szóló történeteket.

      Huang Bo-tól ajánlom még a A szakács, a művész, és a rabló c. filmet, amit lefordítottam. - nekem naaaagy kedvencem, sok marhaság van benne, jókat lehet nevetni. XD Eszméletlen jók a karakterek... annyi, hogy az első 25 percből nem szabad ítélni, de aztán minden a helyére kerül -

      Jó mozizást a filmekhez! :)

      Törlés