2014. január 25., szombat

Előrevetítve: 2014-es kínai sorozatok

Összegyűjtöttem az általam várt kínai sorozatokat, amik ebben az évben fognak majd megjelenni.
A tavalyi évhez képest, amikor is csak egyetlen egy sorozat (Swordsman) volt, amire nagyon kíváncsi voltam, idén sokkal több, 6 sorozat lesz.

Mindegyikről sorban teszek fel: egy képet a sorozat plakátjáról és egy szimpatikus karakterről, valamint a sorozat előzetesét.


1. Return of the Condor heroes








2. The Four








3. Perfect Couple








4. Legend of the ancient sword








5. Yun Zhong Ge








6. Da Mo Yao (Ballad of the Desert)












7 megjegyzés:

  1. kedves shaolin bunny! Szeretném megkérdezni,hogy szándékodban áll leforditani a Perfect couple-t?





    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Hm, igen, ezt a sorozatot épp nézem. Azaz most várok a további angol feliratokra, mert 17. részig van hozzá jelenleg.
      Igen, valószínűleg le fogom fordítani. Még biztosan nem tudom, de nagy esély van rá. Nagyon jó sorozat, tetszik, no és Wallace Huo kedvenc tajvani színészem, szeretem a sorozatait, a játékát, nagyszerű színész.
      Megkérdezhetem, hogy miért érdeklődtél? :)

      Törlés
    2. Kedves Shaolin Bunny! Csak azért érdeklődtem,mert a trailer és a tartalom alapján jónak igérkezik és szivesen megnézném magyar felirattal.Köszönöm.

      Törlés
    3. :) Igen, valóban az! Egy nagyon jó sorozat, tele poénokkal, vicces helyzetekkel. A szereplők is el lettek találva. - Huo Wallace egyébként is mindig jó a kosztümös sorozatokban -
      Majd meglátjuk, hogy fordítom-e, de mint mondtam, van rá esély. :)
      A két sorozatot, amit most fordítok, azokkal akarok haladni egyenlőre. - a Xuan Yuan Sword-ot ajánlom, ha szereted a kosztümös kínai sorozatokat, abban is vannak aranyos poénok, és jók a szereplők, nagyon érdekes a története -

      Törlés
  2. Szia Shaolin Bunny ! ! ! Hálásan meg köszönöm hogyha rá szánnád magad a fordításukra.Persze türelemmel várunk a fordításra és én már most meg köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Veronika!

      Ide 6 sorozatot tettem ki. Jelenleg két sorozatot fordítok, lassan már 1 éve, de azokkal is még a felénél sem tartok. Szóval a fordítás nem olyan gyors, csak a szabadidőmben csinálom, de sok más dolog is érdekel, és mást is csinálok, mint fordítok. Nekem ez nem elsődleges dolog.

      A kínai sorozatok elég hosszúak, így egyet is épp elég hosszú idő fordítani, nem még többet. :) Ezek, amiket ide kitettem, nagyon jó sorozatnak ígérkeznek. De csak ajánlónak tettem ki, hogy nekem ezek tetszenek a 2014-es sorozatok közül. Persze azóta változott a helyzet, van ami már ezekből megjelent, és le is futott. De vannak, amik épp még csak most kezdődnek majd, és van, aminek a megjelenését áttették 2015-re. Nem mindegyikhez lesz amúgy sem soft sub, tehát kínai sorozatoknál nem olyan egyszerű az, hogy valaki lefordítsa, mert sokhoz nincs is felirat, amit lehetne fordítani.

      Ezen sorozatok közül egyedül a Perfect Couple, ami már kijött és felirat is van hozzá. - folyamatosan most jön ki, még nincs hozzá végig -

      Majd fogok még sorozatot fordítani, de a meglévő kettő egyenlőre bőven sok.
      De majd úgyis meglátod, ha lesz újabb, mert fent lesz itt a blogon. :)

      Köszönöm, hogy írtál.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Szia,sziasztok Shaolin Bunny ! ! ! BÚÚÉÉK -nektek !

    VálaszTörlés