2015. december 6., vasárnap

Cruel Romance - 5. rész felirat

Felirat: ITT

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm az 5.rész feliratát :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Nincs mit! Köszi, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. kánya csípje meg ezt a sorozatot....jól beszippantott xddd.több mint a felét már meg is néztem...annyira hamar vége egy résznek, hogy mire észbe kapok,már a 2 részt láttam felirat nélkül.....aish...Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata!
      Látom Te is úgy vagy mint én!Elkapott engem is ez a jó kis sori!Még eddig soha nem néztem felirat nélkül végig sorozatot.Nem tudtam megállni, annyira jó és izgalmas és végig néztem.A felét nem értettem,de a lényeget igen. Most "tűkön ülök" és várok türelmesen! :)

      Törlés
    2. Hát nagy vigasz, hogy nem vagyok egyedül...xddddd Kata58

      Törlés
    3. Kedves Kati!

      XD Hát... én mondtam neked, hogy nagyon fogod szeretni. Nekem jobban tetszik, mint a Perfect Couple. - persze az is nagyszerű sorozat, de valamiért ez jobban a szívemhez nőtt -
      Azt azért nem gondoltam volna, hogy felirat nélkül nézed. :) De egyébként nagyjából érthető nélküle is.

      Kedves Mara!

      Örülök, hogy te is ennyire megszeretted a sorozatot! :) Nini... te is felirat nélkül megnézted. :) Ez mutatja, hogy mennyire jó a történet, és a karakterek. - bár szerintem az összes sorozat nagyon jó, amit eddig fordítottam, fordítok, nekem mindegyik nagyon tetszett, tetszik -
      Lassanként majd érkeznek a részek, azt megígérhetem. :)

      Köszönöm, hogy írtatok! Mindig örülök neki, ha pár sort írtok. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    4. XDDDDD! azóta a Perfectet is végignéztem....XDDDD! Kata58

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny!
    Már láttam egy ideje, hogy fordítani kezdted, ezt a sorozatot, de ma jött el az ideje, hogy letöltöttem és egyben megnéztem a 4 részt.Meg is bántam, mert ott maradt az érzés, hogy még-még akarok.Félre a viccel, nagyon jó sorozatot választottál, jók a szereplők, mindkettőt láttam már egy-egy sorozatban, és ott is tetszettek.Huang Xiao Ming-nek olyan kigyúrt felsőteste van, hogy a már a csoda határát súrolja.
    A Jin Xiu pedig szép lassan belopja magát Zuo Zhen szívébe.
    Nagyon jó arányban van benne minden politika, hatalom és romantika.Úgy gondolom veled fogok haladni. Nagyon hálás vagyok egy első négy rész feliratának fordításáért.Kitartást és sok örömet kívánok a továbbiakban.
    Most már pedig már 5. részt szeretném megköszönni
    gyomar :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gyomar!

      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Igen, egy ideje, azaz kb 1 hónapja kezdtem fordítani.
      Ez egy olyan történet, hogy nem nagyon lehet nemet mondani a nézésére, ha már egyszer belekezdett az ember. :) Szóval megértem, amit írsz.
      Örülök, hogy tetszik! :) A szereplők, karakterek nem csak ebben a sorozatban jók, az eddig fordított sorozatokban is azok, mert mindig olyat választok, aminek a története, és a karakterei, és színészei is mind-mind nagyszerűek. - legalábbis szerintem -
      Huang Xiao Ming-nek egyébként is jó sorozatai vannak, elég sokban játszott már. Azt aláírom, hogy szép, kidolgozott teste van, mutogatják is ebben a sorozatban elég sokat. :) Most gonoszul megjegyzem, hogy: legalább aki nézi, az rájön, hogy nem koreai színészekből áll a világ... és az sem igaz, hogy ők lennének a legszebbek, mert a kínai, tajvani, japán színészek között is van nagyon sok jóképű, jó testű. - bár számomra nem ez jelenti egy-egy film, sorozat vonzerejét -
      Jin Xiu már itt a történet legelején belopja magát Zuo Zhen szívébe... ezt egyértelműen közli is a lánnyal pont ebben a részben. Csak a lány az, akinek nem jön be a triád főnök természete...
      Igen, valóban nagyon jó arányban vegyítik a politikai, romantikus és egyéb szálakat a sorozatban. Talán ettől is annyira jó.
      Örülök, hogy majd velem együtt haladsz! Remélem néha a véleményed is leírod a történet alakulásáról. :)

      Köszönöm szépen a jó kívánságokat!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál.Egyet értek veled, mert nagyon jók a Kínai és Tajvani sorozatok, nagyon szeretem én is Őket.Tegnap este már felirat nélkül megnéztem pár rész, mert olyan édesek amikor ketten vannak a színen,hihetetlen milyen jókat csatároznak, és nem tudja még megtörni a lányt.Ott van körülötte, nézi, figyeli de nem tud semmit tenni ellene.
    Szép hétvégét kívánok.gyomar :-)

    VálaszTörlés
  5. Perfect Couple. - persze az is nagyszerű sorozat, de valamiért ez jobban a szívemhez nőtt --tel egyet kell értenem, most már nekem is jobban tetszik, de ez nem von le semmit abból , hogy annak a sorozatnak a fordítását is nagyon várom...Fantasztikus a kiscsaj modora, harci-tudása és furfangja...és a humorból sosem lehet sok..xddd Köszönettel: Kata58

    VálaszTörlés
  6. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm az 5. rész fordítását.Erika

    VálaszTörlés
  7. Kedves Shaolin Bunny! Örülök hogy el keszted fordítani ezt a szép sorozatot, én már rég óta nézem, akár többször is bele nézek annyira tetszik. Remélem, hogy sikerül majd be fejezni.
    Sok erőt és kitartást kívánok!
    Köszönettel:K. Szilvia

    VálaszTörlés
  8. Kedves Shaolin Bunny!
    Nagyon szépen köszönöm a fordításaidat!
    Hálás vagyok, hogy megosztod velünk az önzetlen munkádat.
    Áldott, Békés Szeretettben Gazdag Karácsonyt Kívánok !
    Baráti ölelés: Mara

    VálaszTörlés