2015. szeptember 10., csütörtök

Perfect Couple 10. rész felirat

Felirat: ITT

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm az eddigi részeket :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      :) Nincs mit! - tudom, te gyűjtögetsz, szóval majd csak sokára fogod megtudni, milyen a sorozat, de kitartást a gyűjtéshez :) -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon de nagyon köszönöm a 10.rész feliratát.Mint mondtam az egyik kedvenc részem és jó volt úgy nézni,hogy értem is.A főszereplő páros a kedvencem szerintem mindketten nagyon jó színészek.Ennél a résznél éreztem,hogy kezd valamit érezni a lány iránt.A Lost Tomb-ra gondoltam de megnéztem a másik sorozat tartalmát és az is jónak igérkezik úgyhogy nekem mindegy melyiket fordítod mindenképp nézni fogom.Előre is köszönöm.Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      Nincs mit, örülök, hogy ennyire szereted a történetet! :)
      Jó is volt ez a 10-es rész, valóban.
      A főszereplő párosról: valójában nagyon sokat foglalkoztatott színészek ők. Fiffany Tang az egyik vezető sorozatszínésznő, ha kínai, tajvani sorozatokról van szó. Ő a három színésznő közül az egyik, akiket kedvelek. - mert különben nem nagyon van kedvenc színésznőm -
      A tajvani színészek között pedig Wallace Huo az, aki az egyik, ha nem a legismertebb sorozatszínész, de érdekes módon őt a kínai sorozatokba szerződtetik, kevés tajvaniban szerepelt. - persze azért azokba is játszott - Az egyik legjobb színész, akit ismerek, azaz láttam játszani. A másik legjobb Hu Ge, aki a Xuan Yuan Sword c sorozatban játszik. - egyben ő a kedvenc kínai színészem -
      Igen, valóban... talán ez az a rész, ahol először lehet felfedezni, hogy alakul valami közöttük. :) Azt annyira aranyosan bemutatja a sorozat, hogy változik meg a főszereplő férfi karaktere, hogy lesz egyre kedvesebb, emberibb.
      Jaj, igen! A Lost Tomb jó kis sorozat, bár végignézve, az első évadból nem sok minden derül ki... mivel ez egy évekig tartó hosszú, több évados sorozatfolyam lesz. Minden évben csak 12 rész fog belőle kijönni.
      De a Cruel Romance az egyben megvan, és fantasztikus történet, nagyon jó karakterekkel, és a színészi játék és pazar, ahogy az megszokhattam a a kínai sorozatoknál.
      Örülök, hogy majd ezeknél a sorozatoknál is velem tartasz! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Na az biztos, addig nem alszom míg nem láttam....Hálás köszönet! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Ez aranyos volt... Örülök, hogy ennyire szereted ezt a sorozatot!
      No és köszönöm a technikai segítséget!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!
    Nagyon köszönöm a 10 rész feliratát is!
    Nagyon megkedveltem a sorozatban Huang Ming színészt, aki a sorozat kis dokija " Gu Chang Feng ! Élvezetes látni a házaspárunk ( ha mondhatom így) civakodását, egymás féltését és az érzelmek közeledését! :) ))
    Örömmel várom a következő részt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Örülök, hogy neked is kedvenced lett a szószátyár doki. :) Nagyon aranyos szerepe van ebben a sorozatban. - de más sorozatokban is jól játszik -
      Azért is jó ez a sorozat, mert nem csak a fő pár történetét láthatjuk, hanem a doki története a másik szál. :)
      Itt már lehet látni, hogy valami alakul a házasok közt. :)
      Egyenlőre most egy darabig megint nem lesz rész, mert egy mozit fordítok, aztán meg a Condor-ból is akarok fordítani, és elkezdeni a Cruel Romance-ot.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Kedves Shaolin Bunny!
    Nagyon örülök, hogy a Cruel Romancot lefordítod! :)
    Már kerestem, hogy van-e hozzá magyar felirat! :(, de jó, hogy lesz! :) :-D
    Üdvözlettel : Mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      :) Igen, az egy nagyon jó sorozat, azért választottam. No és egyik kedvenc színészem Huang Xiao Ming.
      Jaja, majd igyekszem fordítani, de az is biztos lassan fog haladni. De aki türelmes, az úgyis megvárja. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés