2015. május 23., szombat

Perfect Couple 6. rész felirat


Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a 6.rész fordítását, örömmel vártam !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Nagyon szívesen! :) Örülök, hogy követed a sorozatot, és hogy ennyire tetszik!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm a 6. rész fordítását.Ez a sorozat az egyik legjobban várt, ezért mindig benézek a felíratért.Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      Ó... nem is tudtam, hogy pár ember körében ennyire népszerű ez a sorozat. Mert a másik két kínai sorozatért sem nagyon kapkod senki. XD - pedig azok is nagyon jók, legalább annyira, mint ez. :) Legalábbis szerintem mindhárom egy gyöngyszem a maga nemében. -
      Nem is vagyok hozzászokva, hogy azt írja valaki, várja, és hogy nagyon szereti. :)
      Sajnos gyorsaságot azt nem tudok ígérni, mert ugye több sorozatom is van, de remélem, hogy attól függetlenül jó szórakozást nyújt a sorozat. :)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny!
    Nagyon szépen köszönöm,hogy ezt a sorozatot is fordítod.Én mind a három sorozat felíratát gyüjtögetem.Alig várom,hogy meg legyen az összes rész felírata.
    Köszönöm neked,hogy ilyen tipusú kinai filmeket fordítasz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sujini!

      Nincs mit! :) Sajnos még egy ideig gyűjtögetned kell, bár talán a Xuan Yuan Sword-öt pár hónap, és befejezem. Ott 7 rész van még hátra, az kb 3-4 hónap, ha 2 résszel számolok. És így majdnem két évbe telt, mire el fog készülni. A Condor-nál a felén vagyok túl, az még egy jó 1 év, vagy kicsit több. A Perfect Couple meg csak most jár a legelején. :)
      Szeretem a kínai sorozatokat, azért is fordítok azokból. :)
      Köszönöm, hogy írtál! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!
    Én türelmesen várok. Kitartást kívánok neked a fordításhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sujini!

      :) Nagyon kedves vagy. Neked pedig akkor türelmes várakozást kívánok!
      Remélem majd a Xuan Yuan Sword, amit elsőként befejezek, tetszeni fog.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés