2015. május 26., kedd

Kyosuke Himuro - a rock legenda




Nem jellemző rám, hogy rock zenét hallgassak... Bár van nyugati rock zenész kedvencem, igaz csak egyetlen egy.  - az úriembert Meat Loaf-nak hívják -
Mondhatni teljesen szokatlan tőlem ez a bejegyzés.
DE... Kyosuke úgy látszik kiütéssel győzött. XD Nagyon fülbemászó hangja van, és a sok, igazán rockos zenéi közt van nem kevés szép, dallamos.- azok nekem jobban bejönnek :) -
 

Kyosuke Himuro nem mai gyerek, tekintve, hogy 1960-as évjárat.  Hiába no... akik valóban jó énekesek, azok az évek múltával is azok maradnak. Rá szerintem hatványozottan érvényes. Nekem csak most sikerült őt felfedeznem, de nem baj, mert rogyásig tele van vele, és rock bandájával a világháló. XD
Szóval bátran lehet keresgélni a régi koncertek, és dalok közt, akinek megtetszik a zenéje.
 Röviden amit érdemes tudni:
Japán egyik legendás rock énekese, régi együttese a BOOWY a 80-as évek legendás pop-rock-punk csapata volt Japánban. - még ma is sokan kedvelik a zenéjüket, illetve Kyosuke, vagy a másik legendás Boowy tag, a gitáros Tomoyasu Hotei koncertjein felcsendülnek a régi banda dalai is -

Pár infó, illetve a hivatalos, twitter, youtube és facebook oldalainak linkje: ITT

Róla és együtteséről a Sound of Japan fórumán lehet olvasni: ITT














A rövid kis sztori, ahogy rátaláltam:
Animés és gamer körökben méltán ismert Final Fantasy Advent Children CG mozi jutott eszembe.
Rég hallgattam meg belőle kedvenc dalomat. Ami bizony egy keményebb, rock nóta, méghozzá ez a vége főcím dal. Persze azt eddig is tudtam, ki az énekes, de behatóbban nem foglalkoztatott a dolog. Most viszont gondoltam egyet és youtube-on kerestem meg a dalt... a koncert felvételét... és annyi volt. :) Első látásra "szerelem" az énekes stílusa, ahogy létezik a színpadon, ahogy előadja magát. Minden szuper, a zene, a banda, a hangja.... aztán kerestem tőle más dalokat. Nagyon gyorsan, azt hiszem két napra rá már meg is rendeltem az eredeti válogatás albumát, ami limitált kiadás, egy dvd-vel együtt. 

A FF AC vége főcím dala, a Calling:


 ( Bár a CG film 2005-ös, maga a dal sokkal régebbi. Az1989-es Neo Fascio album dala. )


Egy lassú, dallamosabb zene tőle:

- Missing Piece -

 Eddig bárkinek mutattam tőle ezt a két dalt, mindenkinek tetszett. :) Szóval csak ajánlani tudom!

2 megjegyzés:

  1. Jaaj, Meat Loaf-ot nagyon szeretem.
    Régen rongyosra hallgattam a lemezeit. Sajna mostanság ritkán hallani róla :( vagy csak én vagyok tájékozatlan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, nekem is régi, nagy kedvencem.
      Úgy tudom még most is aktív. Van oldala, ott egy 2015 márciusi bejegyzés van utoljára.
      Itt az oldal: http://meatloaf.net/
      Van FB-os oldala is: https://www.facebook.com/MeatLoaf

      Törlés