2016. január 10., vasárnap

Lost Tomb... végre jönnek a kincsvadászok!

Már tavaly nyáron megjelent a The Lost Tomb c. kínai sorozat, amiről anno írtam egy elég hosszú bejegyzést, infókkal, képekkel, videókkal:  ITT 
Aki szeretné megtudni, miről van szó, illetve a trailert és a szereplőket megnézni, az abban a posztban találja meg!

 

 Végre elkezdték fordítani hozzá az angol feliratot, így rövidesen elkezdem a magyar feliratot.

Fontos információként azonban megosztom, hogy aki szeretné megnézni, annak a viki-n található videó verzió lesz csak jó! A következők miatt:
Anno tavaly nyáron ugyan felkerült Doramax-ra egy 12 részes verzió, ami eredetileg nekem megvan. Azonban, mint kiderült végül az eredeti sorozatot minimalizálták 10 részre, tehát a hivatalos verzió 10 részes, plusz két rész ami pilot jelleggel jött ki. Így jön ki a 12 rész összesen...
Amihez azonban viki-n az angol felirat készült az a hivatalos 10 részes verzió, és ezt eddig én csak ott találtam meg.

 (Egyébként azt sem értem, hogy lehet a 12 részes verzió 10 rész plusz 2 pilot rész, mivel teljesen folytatólagosan van az egész 12 rész... tehát a 3. rész simán folytatása a 2.-nak...
Belenéztem a viki-s első részbe, az a 12 részes verzióból az első és második részből van összeállítva. Tehát annyi, hogy a 10 részes verzió rövidebbre van vágva, de hogy hol mit vettek ki a 12 részes verzióból... )

A lényeg, hogy semmiképp nem lesz jó a felirat a 12 részes verzióhoz.
Tehát, aki nézni akarja annak a 10 részes verziót kell beszereznie! Ami viki-n van fent. Ez annyit tesz, hogy onnét kell a videót leszedni. Vagy egyéb helyről, de abban nem tudok segíteni, hogy ebben az esetben a felirat vajon passzolni fog-e...


A The Lost Tomb viki-s oldala: ITT

Csak infónak, hogy feleslegesen senki ne töltse le:
még egy oldal, ahol elvileg a 10 részes verzió van fent: ITT ... Viszont megnéztem... Ez ugyanaz a verzió, ami Doramaxon van... tehát ugyanúgy a sima 12 részes verzió... ami másként van vágva, és ahhoz nem lesz jó a felirat!

 

8 megjegyzés:

  1. Szia Bunny!
    Ez nagyon jó hír, mert már tökre vártam, hogy mikor lesz hozzá felirat. Sajna nekem is csak a doramax-os verzió van meg. Amúgy meg, hogy lehet letölteni a sorit a viki-ről? Regisztráltam és sehol nem találom a letölthető részeket, bár előfordulhat, hogy szokás szerint bénázok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      :) Igen, már én is vártam, hogy legyen hozzá angol felirat! Végre elkezdték. Én pedig majd februártól kezdem el a magyar feliratot. - azaz eddig még csak az első résznek van kész angol felirata, de majd biztos haladnak vele -

      A viki-ről valamilyen videó leszedő programmal lehet a részeket lementeni. Beírod a google-ba, hogy: "online videó letöltő" aztán felhoz jó sok féle lehetőséget. Ki kell próbálni, hogy a te gépeden mi működik. - mert van akinél ez, van akinél az válik be -
      Betti nekem a Video Download Capture - Apowersoft nevű programot ajánlotta.
      Ezzel a progival egy barátnőm nem tudta leszedni a videót, ő valami mással szedte le. Szóval nekem majd úgy lesz meg, hogy mástól kapom.

      Remélem tudtam segíteni. Vagy a ChiTaJa-n kérdezz rá, biztos fognak segíteni! Vagy ötletet adni, hogy ki mivel oldotta meg.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Szia Bunny!
    Nagyon köszönöm az infot :D Megpróbálom, aztán majd írok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cuclicica!

      Nincs mit! :) Remélem sikerrel jársz!
      Ugyan nekem letöltötték, de valamiért nem működik a gépemen, azaz nem tudja lejátszani, szóval most még egy köröm lesz vele. Nagyon nehezen adja meg magát ez a sorozat. XD Sokáig nem volt hozzá angol felirat, most meg ez a két verziós mizzéria vele. XD Na, nem baj, majd csak sikerül.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Szia Bunny!
    Elkezdtem letölteni a viki-s verziót, de nagyon lassan megy, ráadásul letöltéskor elkezd letölteni még valami vackot. Nem tudom, hogy az kell-e hozzá, vagy sem, így hagytam. Szerintem az a vacak lassítja le. A másikkal semmi gond az megvan. De a facen azt írtad, hogy a viki-s verzióhoz lesz jó a felirat :( Aki neked segített annál is ez volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Gyors leszek, mert nincs időm.
      Felteszek egy megás linket a ChiTaJa-ra majd! Mármint ahonnét le lehet szedni.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Szia Bunny!
    FANTASZTIKUS VAGY! Köszönöm, már le is szedtem!!! :D:D:D:D:D

    Üdv: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cuclicica!

      :) Á, a fantasztikustól azért messze vagyok. XD
      De mondjuk úgy, hogy mindig próbálom a legjobbat kihozni mindenből.
      Örülök, hogy le tudtad szedni!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés