2016. január 30., szombat

The Lost Tomb magyar felirat

Nemes egyszerűséggel nálam ez a sorozat csak a "kínai Indiana Jones"-ra hallgat. :)
 Szerintem ezzel sokat elárultam, hogy mire lehet számítani.
Műfaja: akció, misztikus, kaland


A részekhez kapcsolódó érdekes dolgokról, vagy épp történelmi vonatkozásról egy külön bejegyzés szól, ami ITT  található.
Infók, trailer, videók, képek egy korábbi bejegyzésemben: ITT
Szereplőkről külön: ITT  ITT                                                         

Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom.

  

 A részek elérhetőek ezen a linken megáról: Lost Tomb 1-10

KÖSZÖNET: Mirának a mega linkekért, és Melindának a videókért. :)

Figyelem! A sorozatból létezik egy 12 részes verzió is, ahhoz nem jó a felirat!!!! Csak a 10 részes verzióhoz, amit vagy a megadott linkről, vagy viki-ről lehet beszerezni.
 (Aki kíváncsi a 12 részes verzióra, mert az több jelenetet tartalmaz, amit a 10 részesből kivágtak, az Doramaxon vagy ITT  megtalálja.)

Feliratok:
1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész 8. rész 9. rész 10. rész
                    

76 megjegyzés:

  1. Bocsánat, nem ide akartam az előző bejegyzést írni.
    Előre is köszönöm a fordítást :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Szia Bunny!
    Sikerült letölteni :D Nagyon várom a fordítást.
    Lehet már tudni valamit a második évadról?

    Üdv: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      Na, örülök, hogy megoldottad!
      Nem, még nem találtam infót a 2. évadról. De leghamarabb nyáron jön ki, vagy ősz elején szerintem. Szóval még nagyon korai, hogy infó legyen róla.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Klassz, várom ezt a sorozatot! Szeretem a régészettel kapcsoatos filmeket és sorozatokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hayako!

      :) Igen, én is vártam. Aztán kínai felirattal egyből meg is néztem. XD
      Én is szeretem a kalandos, kincskeresős történeteket.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Szia Bunny!
    Fantasztikus vagy!!!!!! NAGYON KÖSZÖNÖM AZ 1. RÉSZT :D
    Üdv: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      :) Nincs mit! Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Köszönöm szépen az első részt !
    Külön köszönet a videóért :)
    Üdvözlettel: Mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Nincs mit! :) Jó szórakozást ehhez a sorozathoz is!
      A videókért Mirának jár a köszönet. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  6. Nagyon szépen KÖSZÖNÖM e nagy kincset.
    Az első rész feliratát és a letöltési lehetőséget is NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csillagvirág!

      Nincs mit, nagyon szívesen! :)
      Jó szórakozást ehhez a kincshez. :) Majd jó kis dolgok fognak kiderülni a történetben, no és ez még csak az első évad.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  7. Szia Tifa! Köszönöm ezt a sorozatot is, még csak most értem ide, hogy ezzel a sorozattal is foglalkozzam. Külön köszönet a megás letöltési lehetőségért. Valamint a fordításért! ezt most csak gyűjtöm, mert a másik két sorozat elsőbbséget élvez ..nálam xdddd...
    Kellemes hétvégét, már péntek délután van....xdd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Nagyon szívesen! :) Ez a többihez képest nagyon hamar el fog készülni, mivel csak 10 részes, és a feliratok sem olyan hosszúak.
      Most ez a sorozat fog elsőbbséget élvezni, mert ezt minél előbb be szeretném fejezni, hogy teljes legyen.
      Neked is szép hétvégét!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  8. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszönet a feliratért és a videókért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  9. Köszönöm szépen vittem a 3. részt és megáról az összes részt! további kellemes időtöltést! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Örülök, hogy végül ezt is megnézed. Nem olyan, mint elsőre gondoltad. Szerintem kedvelni fogod a srácokat, és a titkokat.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  10. Nagyon szépen köszönöm a 3.részt :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      Nincs mit! :) Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  11. Szia Bunny!
    Nagyon szépen köszönöm a 2. és 3. részt:D
    Van egy másik sori - The Adventure for Love - is amit nézek, de sajna még nem találtam hozzá angol feliratot, és letöltést sem:(, de szokás szerint még így is tetszik.
    Láttam a Who Sleeps My Bro soit ez is jó volt.
    Ráadásul nézem még a Su Ran Ran Zhui Fu Ji, Xiao Shi Yi Lang, Chronicle Of Life, Legend of the Qing Qiu Fox (ez jön be a legjobban, The Imperial Doctoress (ezt még csak most kezdték 2 rész van fenn).
    Azt hiszen jól rászoktam a kínai sorikra is - ezt neked köszönhetem -, mert eddig csak koreait néztem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      Hú... most néztem, hogy itt nem válaszoltam, elnézést!
      Nincs mit, örülök, hogy követed a sorozatot! :)
      A The Adventure of Love... hm, erről lehet nem is hallottam, majd utána nézek! Lehet még annyira friss, hogy azért nincs hozzá angol felirat.
      Amiket felsoroltál, azok mind nagyon jó sorozatok!
      Ha lenne időm, én is nézném őket. :)
      De ezek engem is érdekelnek, szóval majd egyszer biztos sort kerítek rájuk. XD
      - még az is lehet, hogy ha egy-egy sorozattal végzek, ezek közül esik áldozatul valamelyik XD -
      Az nem baj, ha rászoktál a kínai sorozatokra, mivel nagyon jók. :) Egyre több ember fedezi fel, hogy mennyire jók, aminek nagyon örülök. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  12. Kedves Shaolin Bunny!
    Köszönöm szépen a sorozat fordítását. Szeretem a régészettel foglalkozó filmeket, és az első két részt megnézve úgy látom izgalmas, érdekes lesz. Köszönöm a megás letöltési lehetőséget is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marika!

      Nagyon szívesen!
      :) Én is szeretem a kincskeresős, sírrablós, Indiana Jones típusú filmeket, sorozatokat. Ezért is fordítom ezt a történetet.
      Igen, nagyon izgalmas, és lehet találgatni, hogy mi miért van úgy ahogy, vagy épp kicsoda Kisfőnök. - mert engem az elejétől az érdekelt, annyira titokzatosra csinálták meg a karakterét -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  13. Szia Shaolin Bunny! Azt szeretném kérdezni,hogy csak akkor tudom megnézni a részeket,hogy ha letőltöm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves névtelen!

      Nem csak akkor tudod megnézni, ha letöltöd. Fent van vikin, de én nem ott fordítom. Tehát ha magyar felirattal szeretnéd nézni, akkor igen, le kell tölteni.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  14. Nagyon köszönöm a fordítást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Brigi!

      Nincs mit! Azt hiszem még veled nem találkoztam itt a blogon. Jó szórakozást a sorozathoz! :)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  15. Szia Bunny!
    Nagyon köszönöm az 5. részt :D
    Üdv: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      :) Nagyon szívesen! Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  16. Na,végre sikerült letöltenem mind a tíz részt! Eddig, nem tudom, mit, de valamit sikerült úgy elhibáznom, hogy minden próbálkozásomra lefagyott az egész gépem. Még kikapcsolni sem tudtam, áramtalanítanom kellett hozzá. De nem adtam fel, és most már elkezdhetem megnézni! Köszönöm a munkád! Hálás szeretettel minden munkádért: "Rosarium"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rosarium!

      No, örülök neki, hogy bár nem adta meg magát könnyen a technika, de le tudtad tölteni a részeket! :)
      Jó szórakozást kívánok a történethez! Ezt majd egész hamar le fogom fordítani, mert rövid.
      Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  17. Kedves Bunny!
    Nagyon köszönöm neked az újabb részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  18. Szia!
    Köszönöm az eddigi lefordított részeket, illetve a sorozat megás letöltését is! ^_^
    További kellemes fordítást kívánok!
    Üdv,
    Pasta Love

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pasta Love!

      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Jó szórakozást a sorozathoz!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  19. Kedves Shaolin Bunny!
    A data.hu 502-es hibakódot ír ki amikor az srt. letöltését kezdeményezem. Az Ázsia ékkövein sem lehet letölteni, mert az ottani hivatkozás át van irányítva a data.hu-ra. Ha megnéznéd kedves Shaolin Bunny, hogy miért nem lehet letölteni előre is köszönöm.Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!

      Köszönöm,hogy jelezted a hibát! Ha valami gond van, itt a blogomon kell szólni, mert itt biztos megnézem, és amilyen gyorsan tudom, javítom.
      Már letölthető a 6. rész, újra feltettem.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  20. A 7. résznél én is csak valami 502 Bad Gateway -t találok. (Még a 6. jól lejött, de most már az sem jó!) Mi történhetett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rosarium!

      Most cseréltem le a 6. rész linkjét, és megnéztem a 7. részt is, az is működik. Akkor nálad valami más hiba lehetett, mert azt nem kellett lecserélnem. - lehet, hogy a data.hu oldalán volt átmeneti hiba, amikor le akartad tölteni, ilyen előfordul -
      Szóval most mindkét link működik, ellenőriztem.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  21. Szia Bunny!
    Nagyon köszönöm a 7. részt :D

    VálaszTörlés
  22. Szia. :)
    Ha jól látom 7. részig vannak fent a feliratok a további 3-ra mikor lehet számítani? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Laura!
      A további 3 rész el fog készülni, ahogy ráérek. Türelem feliratot terem.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  23. Szervusz Shaolin Kedves!
    Köszönöm szépen a The Lost.....dorama 1-9. részének a feliratát. Üdv: csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csabamama!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  24. Jaj, bocsi elfelejtettem, hogy a Megás letöltési lehetőséget külön köszönöm. :-))

    VálaszTörlés
  25. Kedves SB!
    Nagyon köszönöm a munkád, nagy örömöt szerzel vele!
    Üdv. Otti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Otici!

      Nincs mit! :) Örülök, hogy örülsz!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  26. Szia Bunny!
    Nagyon köszönöm a 9. részt. Nagyon jó kis sori, kár, hogy már csak 1 rész van hátra, ezt szívesen néztem volna még.
    Amúgy lehet már tudni, hogy mikor jön ki a 2. évad? Nagyon várom már, mert egyre több a rejtély! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      :) Nincs mit! Igen, valóban jó kis sorozat, bár pont most lett igazán érdekes. Még várhatunk a folytatásra.
      Még sajnos nem tudok információt, hogy mikor lesz 2. évad. De majd úgyis írni fogom, ha van róla valami. :)
      Kíváncsi leszek rá én is!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  27. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      :) Nagyon szívesen! Jó szórakozást!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  28. Szervusz Shaolin Kedves!

    Köszönöm szépen a Last.... teljes fordításáért a munkádat. Üdv.csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csabamama!

      :) Nincs mit! Jó szórakozást hozzá! Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  29. Szia Bunny!
    Köszönöm a 10. részt is. Fantasztikus munkát végeztél!!! KÖSZÖNÖM :D Hát sajnos elérkezett :(, most várhatunk.
    Amúgy tervezel valami új sori fordítást?
    Üdv.: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      Nagyon szívesen! :)
      Ó... a fantasztikustól szerintem messze van, de igyekeztem.
      Igen... itt a vége, de majd folytatódik, remélhetőleg nemsokára.
      Igen, június elején kezdem a Love in Time-ot, ami egy vámpíros, rövid sorozat. - a többi hosszú mellett jó, ha van egy rövidebb is, amivel hamarabb végzek :) -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  30. Kedves Shaolin Bunny!Mégegyszer köszönöm ennek a sorozatnak a fordítását.Sajnos az srt fájlokat nem tudom mindet letölteni.Az 1. és a 4. a bűnös.Már második napja próbálkozom,de nem sikerül.A többi rendben van.Szia,Magdimama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdimama!

      Most ellenőriztem a kérdéses részeket. Semmi baj velük, le lehet tölteni. Sajnos azzal nem tudok mit csinálni, ha valakinek a gépén valami rosszul van beállítva, és azért nem tudja leszedni.
      - írj rám FB-on, vagy a ChiTaJa-n és elküldöm privát -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  31. Szia Bunny!
    Kíváncsi leszek az új soridra, mert nagyon kedvelem Danson Tangot, már ha ez az a sori. :D Amúgy már láttam és le is töltöttem, de sajna már nem tudom honnan és az angol feliratom - egy nemrég beszerzett vírus miatt :( odalett.
    Üdv: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      :) Hát... volt némi kavarás a vámpíros sorozattal kapcsolatban. Biztos olvastad, hogy a viki-n elkezdték fordítani, miután kiírtam, hogy fordítani fogom. Aztán elment a kedvem tőle... de úgy döntöttem, hogy le fogom mégis fordítani. Majd várhatóan augusztus elejétől kezdem. - mert ebben a hónapban megyek nyaralni, így nem lesz sok időm ilyesmire -
      Remélem a vírust sikerült leszedni a gépedről!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  32. Szia Shaolin Bunny! ! !

    Először is elnézésedet kérem,hogy nagyon rég jártam nálad. Most ,hogy itt vagyok,hálásan köszönöm neked sorozatot és annak feliratait.Szép és kellemes nyaralást kívánok,érezd nagyon jól magad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Veronika!

      Nincs semmi gond. Köszönöm, hogy írtál! :)
      Nagyon szívesen a Lost Tomb feliratát!
      Köszönöm a jókívánságot, neked is viszont kívánok kellemes nyarat!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  33. Köszönöm szépen a feliratokat és a letöltési lehetőséget is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdi!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  34. Szia Shaolin Bunny, Nagyon szépen köszönöm a feliratokat és a letöltési lehetőségeket is!
    Nem gondolkoztál még a The Mystic Nine sorin?
    Annam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Annam!

      Nagyon szívesen! Remélem tetszett a sorozat!
      De igen, gondolkodtam a The Mystic Nine c. sorozaton, csak az a gond, hogy nincs hozzá angol softsub. Legalábbis én nem találtam. Hardsubos a videó, amit én tudok.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  35. Köszönöm a sorozatot és a feliratokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves M!

      :) Nagyon szívesen! Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  36. Kedves Shaolin Bunny!
    Én csak nemrég fedeztem fel ezt a sorozatot, és nagyon megörültem, hogy valaki - vagyis Te - szántál arra időt, hogy lefordítottad. Nagyon szépen köszönöm a munkád! Most a Tomb of the Sea-t és a The Mystic Nine-t nézem, igaz, csak angolul, de nagyon tetszik. Remélem, egyszer ezeket is le tudod/akarod majd fordítani. Üdvözlettel: Ai

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ai!

      :) Hát, már elég rég fordítottam. De mindig örülök, ha valaki rátalál. Köszönöm, hogy írtál!
      Nekem is kedvencem volt, mert nagyon jó karakterek vannak benne, no és engem ez a sírrablós történet kicsit az Indiana Jones-ra emlékeztet. :)
      A Tomb of the Sea sem lehet rossz. A Mystic Nine-t ismerem, az első pár részét megnéztem. Izgalmas az is. Hát, egyszer lehet majd sort kerítek rá. Sosem lehet tudni. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  37. Egyhuzamban sikerült végignézni a teljes évadot. Összességében nagyon tetszett és meg is tartom, hogy ha majd kint lesz a teljes második évad újranézhessem előtte. :)
    A karakterek és a színészek jobban tetszettek, mint a film verzióban. Pufi zseniálisan tudta vinni tovább a sztorit itt-ott ahol kellett. Nagyon jó volt a képi világ megoldása, még úgy is, hogy néha akadtak a történetben kacifántos bukfencek (mikor a vége felé felgyújtják a fát és csak utána keresik a "Kisfőnököt", majd megállapítják, biztos elment már. :D
    De összességében imádtam és szuper volt.
    (Reni látta a Mystic Nine sorozatot is, így neki voltak benne plusz dolgok is, ő is szerette.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Yumi!

      Örülök mindig, ha írsz a blogra, mert tudom, hogy tőled részletesebb, kerek véleményt olvashatok, és hosszabb véleményt. :)
      Igen, az első évad elég nyúlfarknyi lett. Arról hallottál, hogy ennek van egy 12 részes verziója?
      Én elsőként azt néztem meg, még angol felirat nélkül. Abban értelemszerűen vannak többlet jelenetek. Nem is értettem, amikor anno viki-re ezt a 10 részes vágott verziót tették fel, és ehhez lett aztán angol felirat... Sajnos a 12 részeshez nem készült. - vagy én nem találtam meg -
      A 2. évad ott folytatódik, ahol ennek vége, szóval teljesen a folytatása. Nem kell elhinni, ha valahol mást olvasol. XD - mert sajnos én már belefutottam ilyenbe magyar nézőktől... akiknek fingjuk nincs az egészről, de azért kijelentenek dolgokat, úgy, hogy nem is látták -
      A sorozat előbb volt, mint a film. :) Azt utána készítették. Gondolom akartak egy filmet is.
      Pufi az abszolút kedvencem volt, és a mai napig az.
      A második évadban ugyan más színészek játszanak, de ott is sikerült egy nagyon jó színészt kifogniuk a szerepre. :) Jókat szórakozok rajta, mert nagyon jó szövegei vannak. XD Meg néha nagyon poénos tud lenni.
      Szóval a 2. évadban még erősebb lesz a karaktere.
      Igen, gondolom, hogy Reninek pár dolog már ismerős volt. :) Pl a kígyó szemöldökű réz hal.
      A Mystic Nine is egy nagyon szuper kis sorozat.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  38. Válaszok
    1. Kedves Attila!
      Nagyon szívesen! :)
      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés