2019. január 12., szombat

Oolong Courtyard: Kung Fu School magyar felirat

Egy kedves kis vígjáték shaolin kung fu témával. Személy szerint imádtam a sok marhaságot, amik vannak benne. :) Pont olyan a humora, amit nagyon szeretek.
Persze mint minden más filmnek is, amihez feliratot készítettem, ennek is van üzenete.
Összefoglalva erről a történetről azt mondanám:
Hallgass a szívedre! Egy ölelés nagyon fontos tud lenni.




Infó: Az Avistazon megtalálható, 1080 p-s videó verzióhoz készült.

Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítottam.

A felirat innét tölthető le: Oolong Courtyard: Kung Fu School magyar felirat



7 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen,letöltögetem a videót is.Szép napot Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdi!

      Nincs mit! Jó szórakozást hozzá! :)
      Neked is szép napot!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen nagyon édes kis film volt a késsé duci bongyor hajú kislány csacsogása nekem mindent vitt ..néha annyira nevettem hogy a könnyeim potyogtam .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsianyu!

      Nagyon szívesen! :) Örülök, hogy tetszett!
      A kis cuki ördögfióka nagyon édes volt benne. Ahogy nevetett... XD Én is kedveltem őt a történetben.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Hát ezt megkönnyeztem, de nem a meghatottság, hanem a nevetés könnyeivel. Állati idiótaság, de mégis van benne valami zsenialitás.
    Az öreg mester egy light Zseniális teknős is lehetne, csak neki a bugyigyűjtés helyett a liveozás a szenvedélye XD
    Nem tudom kit bírtam jobban a Harcos testvét, vagy Alexander az őrült, azaz Bao mestert... de a leg-leg-leg a pici lány, azzal a nevetéssel és cserfességgel halálosan cuki karakter. Imádtam!
    Klassz, hogy a szomorú sorsú karaktereknek is jó lett a végére és a megtérő "fő gonosz" is megtér a teljes happy endhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Yumi!

      XD Igen, ez ilyen. Pont azért tetszett meg nekem annyira. Én imádom az ilyen humorú történeteket.
      Olyan jókat lehet rajta szórakozni.
      Örülök neki, hogy neked is ennyire tetszett! Mert a legtöbb néző azért ezt a fajta ökörködést már nem díjazza. A magyarok többsége nem szereti.
      Hallod, nekem is pont a Zseniális teknős jutott eszembe róla. XD Jó kis film ez szerintem. Meg az tetszett még külön, hogy ennek is van mély mondanivalója is.
      Köszi, hogy írtál véleményt! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Én is szeretem nagyon, inkább ez és az ilyen filmek, mint a nyugati számomra nagyon sokszor már-már bárgyúnak ható komédia, vagy épp a viccesnek beállított magyar kínszenvedések, amik meg a nyugati koppintások... De ez egyéni vélemény és -bár nekem nincs az a pénz, hogy nézzem- Adam Sandler és társai bőven megélnek nélkülem is.
      Igen, ez a lopni vagy nem lopni... na meg, hogy miként viszonyuljak magamhoz, másokhoz és a világhoz elgondolkodtató. Pláne nekem, mivel enyhe tapifóbiával küzdök és 10/9 esetben nem élvezem az ölelést, random emberi közelséget. Szóval az a része is megfogott.

      Törlés