2020. április 11., szombat

Zhou Shen: Monsters


Zhou Shen egy érdekes kínai popénekes. Van aki nagyon kedveli, de van aki nagyon nem szereti.
A hangjából adódóan, szinte csak lassú dalokat szokott előadni. Nagyon magas, majdhogynem női hangja van, ezért gyakran opera dalokat is énekel.

Az a helyzet ezzel a dallal, hogy nekem az eredetije abszolút nem tetszik, amit Katie Sky énekel.
Az idei Singer zenei műsorban viszont ahogy Zhou Shen előadta az egyből megvett.



Monsters - Démonok


Látom a démonaid, látom a fájdalmadat.
Mondd el, mi bánt! Elkergetem a szörnyeket.
Én leszek a fény, ami győzedelmeskedik.
Amikor látom a démonaid,
ott állok bátran, s elkergetem őket!

A sötétben távol vagyunk egymástól.
Soha nem vesszük észre, hogy amit
szeretnénk, az az orrunk előtt van.
Csak el akarsz bújni.
Soha nem mutatni a mosolyodat.
Egyedül lenni, amikor szükséged van valakire,
az a legnehezebb dolog.

Látod a sok rosszat. A rossz emlékeket.
Időbe telik, de rám találsz majd.
Látom a démonaid, látom a fájdalmadat.
Mondd el, mi bánt! Elkergetem a szörnyeket.
Én leszek a fény, ami győzedelmeskedik.
Amikor látom a démonaid,
ott állok bátran, s elkergetem őket!

Látom az eget, gyönyörű az este.
Amikor suttogsz, miért nem látod,
hogy beárnyékolják a gondolataid a felhők?
Itt maradok, nem kell, hogy félj!
Ha ki akarod önteni a lelked,
valakiben meg kell, hogy bízz!

Látod a sok rosszat. A rossz emlékeket.
Időbe telik, de rám találsz majd.
Látom a démonaid, látom a fájdalmadat.
Mondd el, mi bánt! Elkergetem a szörnyeket.
Én leszek a fény, ami győzedelmeskedik.
Amikor látom a démonaid,
ott állok bátran, s elkergetem őket!

Kaptál egy esélyt, hogy lásd a fényt
még a legsötétebb éjszakában is!
Itt leszek veled, te csak hagyd
hogy támogassalak!

Látom a démonaid, látom a fájdalmadat.
Mondd el, mi bánt! Elkergetem a szörnyeket.
Én leszek a fény, ami győzedelmeskedik.
Amikor látom a démonaid, ott állok bátran.

Látom a démonaid, látom a fájdalmadat.
Mondd el, mi bánt! Elkergetem a szörnyeket.
Én leszek a fény, ami győzedelmeskedik.
Amikor látom a démonaid,
ott állok bátran, s elkergetem őket!

Amikor látom a démonaid,
ott állok bátran, s elkergetem őket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése