2013. október 25., péntek

FV: Blind Detective


Blind Detective - 2013-as, hong kong-i film


Főszerepben a kínaiak egyik ismert, nagy sztárja, Andy Lau - aki idehaza annyira nem ismert és népszerű, mint kint XD Kint nincs olyan ember, aki ne tudná, ki az az Andy Lau -
Másik főszereplő egy hölgyemény, akit én eddig még soha nem láttam, de azt olvastam, hogy ő is régi motoros a szakmában és máskor is volt már Andy társa.

A filmről rövid vélemény: tömören arról szól, hogy egy fantáziával megáldott zsaru és egy nem annyira sikeres női nyomozó együtt kezd dolgozni. A film végére mindenre fény derül.
Konkrétan egy szimpla nyomozós film lenne, ha... Nekem még úgy is unalmas volt, hogy olyan dolgokat tettek bele, ami nem épp szokványos. Azaz ettől sem lett érdekesebb számomra. Viszont pont emiatt kissé viszolyogtam tőle.
Az valami brutális, amikor a vak zsaru téziseit gyakorlatban kipróbálják. Van itt verekedés, fojtogatás, lépcsőről leesés, kalapáccsal a másik fejének ütlegelése, pengével alkar felvagdosás...

Mivel vígjáték is egyben, vannak persze vicces pillanatok, helyzetek.
Alapként adott a vak zsaru helyzetkomikuma. Egyik kedvencem, miután kiütötte magát, felébred és rohanna wc-re, de mivel nem otthon van, így totál nem ismeri ki magát a házban. Az a vége, hogy beront a fürdőszobába, ahol meglepi az épp fürdő társát. - semmi probléma, hisz nem lát XD -
Számomra a legnagyobb poén a film vége felé volt... Hát basszus.... az a kis fehér szoknya a pasin... Áááá.... XD Kész! 
Amit még viccesnek tartottam: a történetet végigkajálják. XD Nem számoltam, de Andy legalább ötször eszik a film alatt.
 Még ami említésre méltó: Andy Lau nagyon jó táncos!

Összegzés: Olvastam róla magyar kritikát, hát... lehet az én ízlésemmel van gond, de hogy ez nem egy kitűnő film, az is biztos. - 10 pontot kapott egy másik blogon, ami keleti filmekkel foglalkozik -
Nálam ez még közepesnek sem mondható.
Ami tény, a színészi játék viszont nagyon jó! Legalábbis Andy részéről, szerintem odatette magát, ahogy szokta. A csajszi sem volt rossz.

Beszéljenek a képek a filmről!
- amik alapján mellesleg nagyon jó film is lehetne -



A két főszereplő


Fürdőszobai támadás


A boncterembe igyekezve


Khm igen... hullajól elvannak XD


Tangó a takarítóval


Majd tánc egy csinos hölggyel


A fura nyomozási módszerek egyike


Miután kiosztották egymást


Kaja minden mennyiségben


És még egy furcsa nyomozási módszer



Még pár fotó a filmből:

Amikor a cipő lesz a fegyver

Egy hosszú nap után

Mi mindenre jó a szalvéta

Mert táncolni jó

Tuti páros

Kicsípve

:)

Pisztollyal és koponyával felfegyverkezve

Az ellenség

Tenisz szoknyás Tarzan 

Vallomás

The End

1 megjegyzés:

  1. Nekem évek óta ül a gépemen de még nem jutottam odáig hogy végignézzem. xdddd Kata58

    VálaszTörlés