2014. április 4., péntek

Koreai könyvjelző

Egy kedves ismerősömnek segítettem koreai könyvjelzőt rendelni, természetesen Koreából.

Nagyon szép koreai könyvjelzők vannak neten, nem is drágák. Gondoltam megmutatom itt a blogban, hátha mások is kedvet kapnak egy-egy szép darabot megrendelni, hogy legyen otthon egy kis keleti különlegesség. :)

Ma érkezett meg a könyvjelző, kicsivel több, mint 1 hét után máris!

Formára vágott, vékony fémlapból van, a színezett fele kicsit olyan, mintha zománcozott lenne, és szépen fénylik. :) Élőben nagyon szépen mutat! Adnak hozzá egy kis borítékot is, ha netán ajándékba szánná az ember, bele lehet tenni. :)









Koreai könyvjelzőket itt lehet vásárolni:  Ascii Korea



3 megjegyzés:

  1. Elég régi bejegyzés, de nagyon érdekelne, hogy mennyibe került a könyvjelző?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ismeretlen!

      Az nem gond, ha régi bejegyzés. Mivel, ha írtok nekem a blogra bármilyen régi bejegyzéshez, azt nekem az üzeneteknél kijelzi, és megtalálom. :)

      Nos, a témában volt még egy bejegyzésem, itt is láthatsz ilyen könyvjelzőket:
      https://shaolinbunny.blogspot.com/2014/04/koreai-konyvjelzok-2.html

      Már tényleg rég volt, amennyire emlékszem olyan 800-1000 forint körül voltak. De rengeteg ilyet lehet még most is kapni ebay-en.

      Manapság kb 1500 ft-ba kerülnek ezek a fajták.
      Itt egyet linkelek:

      https://www.ebay.com/itm/Korean-Traditional-Metal-Bookmark-Lotus-Flower-Gold-Plated-Reading-Gift/333739473783?hash=item4db46c3b77:g:gvYAAOSwLwhfdUiW

      De rá tudsz keresni, ha beírod, hogy: korean traditional metal bookmark


      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a választ! Magam is kerestem, mivel a fenti megjelölt linken már nem találtam, ezért érdekelt, hogy kb milyen árban kell kutakodnom hasonlót. :)
    Szép estét!

    VálaszTörlés