2016. március 13., vasárnap

Perfect Couple - 13. rész felirat

Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm újra a feliratot! Nagyon élveztem ezt a részt is! A doki bájitalától meg kifeküdtem.xdddd! Jól sikerült ez a rész is! Végre a két "vetélytárs" kitárhatta egymásnak a szíve bánatát és célját...innentől most már csak a hogyan és mikor lesz a cél. Persze férfipárosunk is kitett magáért ebben a részben..jókat lehetett derülni...ugyanaz az ital mennyire mást váltott ki kettejükből.xdddd Párduc is nagyon aranyos és ügyes volt. Várom majd nagyon a folytatást...tudom addig még kicsit megint várni kell, de megéri! Köszönöm hogy fordítod! Remélem jut a pihenésre is időd! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Nincs mit! :)
      Örülök, hogy ez a rész is tetszett. A bájital egy nagyon jó húzása volt a sorozatnak, mert felettébb szórakoztató helyzetek kerekedtek ki belőle.
      Párduc nem Párduc, hanem Tigris. :) - bár Tigrisnek is jó nagy darab :) De bírom, mert jó karakter -
      Igen... még várni kell majd mire megint ebből fordítok. Különösen, hogy a következő rész felirata is irdatlan hosszú, így azokból a sorozatokból fordítok, amivel jobban tudok haladni.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin!
    Köszönöm szépen az eddigi részeket, és a mostani új részt!
    Üdvözlettel: Mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Nagyon szívesen! Jó szórakozást a sorozathoz!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny! Ez a bájital nagyon hatásos volt! A lányom csak azt vette észre, hogy hangosan nevetek egyfolytában. Azok az arckifejezések, szájcsücsörítések.Imádtam őket.Köszönöm, hogy ilyen vidámságot okoztál nekem!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) :) Igen, ez a rész nagyon vicces. Nekem is nagyon tetszett, jókat nevettem Wallace Huo-n. Annyira jó pofákat bír vágni, hogy az elképesztő. XD Nekem nagy kedvencem még Ah Fu, na ő sem volt semmi ebben a részben.
      Örülök, hogy ennyire önfeledten, jól szórakoztál! :) Jó hallani, hogy kellemes kikapcsolódás másoknak is.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Nagyon szeretem ezt a sorozatodat is...és bizony tűkön ülve várom a folytatást. Annyira aranyosak, viccesek,ugyanakkor izgalmas és lendületes a történet, hogy ezzel is úgy vagyok, ha belenézek, mire észbe kapok jó pár rész lement felirat nélkül. "csak ennyire kedvelem"...xdddd..Ezzel együtt is nagyon köszönöm hogy fordítod! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Igen, tudom. Jó kis történet, és bájos a két párocska. :)
      Most egy darabig ebből még nem lesz következő rész, mert a Lost Tomb hátralévő 3 részét fogom egymás után fordítani. De ha azzal végeztem, akkor ebből fog jönni a következő rész.
      Felirat nélkül is szórakoztató. XD Ez egy ilyen történet. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés