2016. március 6., vasárnap

The Lost Tomb - 5. rész felirat

Felirat: ITT

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kedves Mayrina!

      :) Nincs mit! Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. De kár,hogy ma éjszakás vagyok, így csak holnap estefelé tudom csak megnézni.Majd akkor újra írok! Köszönöm a feliratot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Ez aranyos volt!
      Örülök, hogy ennyire tetszik!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny! Most valahogy ezen a részen nem is izgultam semmit, inkább végignevettem Pufikám miatt. Haláli pofákat tud vágni. Bírtam nagyon, mikor beszorult a fába, vagy amikor a két hulla közé bevágódott és velük együtt felült, és még sorolhatnám. Kíváncsi vagyok, hogy a fára mászás, hogy fog neki majd menni. Még egyszer köszönöm a feliratot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Igen, pont én is így voltam vele. Olyan jól szórakoztam Pufin! XD Mondtam én, hogy ő az egyik legjobb karakter a történetben.
      Végül is igazából a legnehezebb dolog az embert megnevettetni, szóval egy komikus szerep, sokkal több színészi kvalitást igényel, mint egy komoly. - legalábbis én így gondolom, mert jóképűnek, menőnek lenni egy helyes színésznek szinte alap, de szórakoztatónak lenni az már azért nehezebb -
      Majd megtudod, hogy megy neki a fára mászás. :)
      Annyit elárulok, hogy a következő részben még nem fognak fára mászni. - történik egyéb más rejtélyes dolog -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Nagyon köszönöm a feliratot.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az újabb részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hayako!

      Nagyon szívesen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés