2016. március 22., kedd

The Lost Tomb - a mozi

A The Lost Tomb c. kínai sorozathoz kapcsolódóan idén egy mozi is kijön.
Még nem sokat lehet tudni róla.
Ami biztos, hogy nem a sorozatbeli színészek fogják játszani az ismert karaktereket.
Eddig úgy tűnik, csak két szereplő, Wu Xie és Qilin Zhang, azaz Pókerarc lesz benne a sorozat karakterei közül.
Wu Xie-t Lu Han, Qilin Zhang-ot pedig Jing Boran alakítja majd.
Részemről nem tudom mit is szóljak... jelenleg az a véleményem, hogy a sorozatbeli színészeket láttam volna szívesen a mozi verzióban... Mert őket kedveltem meg, őket lett volna jó viszontlátni.

A mozi stáblistája: ITT

A mozival kapcsolatos plakátok:



































9 megjegyzés:

  1. Nekem amúgy is ők ketten a kedvenceim, ezért feltétlenül megnézem majd!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mayrina!

      Igen, Wu Xie és Pókerarc a mozifilmben is benne lesznek, viszont őket is mások fogják játszani. Tehát csak a karakterek maradnak, a színészek nem.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Milyen kár de a film akkor is érdekelni fog!!!!

      Törlés
  2. Köszi az infót. Azt sajnálattal olvasom, hogy a kis kedvenc Pufikám nincs benne a szereplőgárdában. Nem is tudom, hogy fog-e valaki viccelődni így nélküle. Minden esetre mivel a sorozatot is nagyon szeretem, ezért erre is vevő lennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Igen, a karaktere sincs benne... de egyik színész sincs benne, szóval nem tudom, milyen lesz a mozi.
      De majd azért kíváncsi leszek a filmre, hátha jó lesz.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Szia Bunny!
    Köszönöm az infót. Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz. :D
    Üdv: Cuclicica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cuclicica!

      Nincs mit! :) Én is kíváncsi leszek rá.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Sajnálattal olvasom, hogy nem a sorozatbeli színészek fogják játszani a főszerepeket. Nem tudom, ez mennyiben fogja befolyásolni a filmet, de kíváncsian várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hayako!

      Igen... én is sajnálom... bevallom, én jobb szerettem volna, ha ők vannak a mozifilmben is... mert szerintem nagyon jól eltalálták a karaktereket.
      Nem igazán tudom őket más színésszel elképzelni.
      De attól még lehet, hogy jó lesz a film. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés