2016. március 18., péntek

Hu Ge és Wallace Huo - téli fotók

Március elején a két népszerű keleti sorozat színész, Hu Ge és Wallace Huo Japánban, pontosabban Hokkaido-n járt. Itt egy nagyon klassz, téli témájú fotósorozatot készített róluk a Harper's Bazaar nevű női magazin.

A fotózásról készült, két rövid videót is találtam. :) Érdemes megnézni, mert nagyon hangulatosak! A videóban többek közt látni, amint ők ketten a hóban lovagolnak, hógolyóznak, ugratják egymást. :)





Pár kép, amit neten felleltem: 

 














15 megjegyzés:

  1. Nagyszerűek voltak...jó, hogy ilyen remek humorérzékük van de azért időnként sajnáltam őket..lehetett látni elég hideg volt ....Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Igen, egyetértek. Nagyon jól elvoltak a fotózáson. Amúgy szerintem ők bírják egymást, játszottak is együtt sorozatban. Igen, elég hideg lehetett, de színészek, nekik mindent ki kell bírni. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Már én is láttam ezeket a képeket! A videókat nagyon köszönöm! Nagyon szeretem mindkét színész, de Wallace Huo különösen a szívemhez nőtt. Nagyon bízom benne,hogy a mostanában játszott sorozatát is majd valaki lefordítja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Igen, neten több helyen fent volt. A ChiTaJa-ra is feltettük. Csak azt akartam, hogy a blogomon meglegyen, így visszakereshető, ha mondjuk máshol nem találnám meg, ha majd később keresem.
      - mert a blog egy virtuális jegyzetfüzet is egyben XD -
      A videók annyira kedvesek szerintem, és hangulatosak.
      Hát... nem tudom, kit mondanék akkor, ha megkérdeznék: kettőjük közül kit kedvelek jobban. Szerintem nem tudnék dönteni... bár... azt hiszem Hu Ge felé hajlanék. XD Ő régebb óta kedvencem. Az mondjuk tény, hogy énekesként sokkal tehetségesebb, mint Wallace.
      Melyik sorozatára gondolsz? A Journey of Flower? Vagy az Imperial Doctress?

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Az Imperial Doctress-ra gondoltam. A másik annyira nem tetszett. Hu Ge is kedvenckém. Bettuska és Dabdi is fordít tőle sorozatot. Énekelnek is? Ennek még utánanézek, köszi az infót.

      Törlés
    3. :) Ja, értem. Én nem néztem még bele az Imperial Doctress-be, de a trailer és az egyéb infók alapján az idei egyik legjobb sorozat. - bár megmondom őszintén, mivel nem wuxia, fantasy sorozat, ezért nálam majd csak azok után jön, amik nagyon érdekelnek -
      Hu Ge nagyon jó színész... rengeteg jó sorozata van, sőt egytől-egyik nagyon jó sorozatai vannak, tőle minden sorozatot szeretnék megnézni. XD - és tőle láttam eddig a legtöbbet, meg tőle van meg a legtöbb -
      Igen, Hu Ge énekes is. Általában, ha játszik egy sorozatban, ahhoz mindig szokott vagy egy betétdalt, vagy az openinget/endinget énekelni.
      Wallace Huo inkább csak hobby szinten énekel, ő is pár sorozathoz énekelt dalokat. De ő amúgy nem nagyon szokott.
      Nem vagy tag a ChiTaJa FB-os csoportban? Mert ott elég sokszor szokott pl. Hu Ge dal megosztva lenni. Sőt, elárulom, hogy Huang Xiao Ming is énekel. :) - ha nem vagy tag a csoportban, szólj, és ide beteszem neked a linket, ahol tudsz csatlakozni! -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    4. Köszi szépen, már be is jelöltem őket. Most pedig hajrá Lost Tomb!♥♥♥

      Törlés
    5. :) Igen, azóta te is tagja vagy a csoportnak! Örülök, hogy csatlakoztál! Igen, igen! Hajrá Lost Tomb! XD

      Törlés
  3. Én még nem sok sorozatukat láttam, de amit nézek most az nagyon tetszik ! Egyik új kedvencem Hu Ge :) De mind a két színész nagyon jó (Y) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Nem baj, majd fogsz tőlük sokat látni. XD - aki megkedveli őket, az így szokott járni XD -
      Hu Ge-t meg remélem egyre többen fogják megkedvelni, megérdemli nagyon, hogy ő is ismert legyen.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Nekem személy szerint Wallace a kedvencem, mivel neki már több sorozatát is láttam és persze innen is szoktam nyomonkövetni az egyik kedvencem fordítását. A másik színészt még nem ismerem de felkelttetétek az érdeklődésemet lányok, így majd kutatok egy kicsit utánna is. Nagyon jók voltak így együtt, jókat bolondoztak a hóban de szerintem nem volt valami nagy melegük azokban a ruhákban. Csodálkozom, hogy a végén nem lógtak róluk itt ott jégcsapok!!!!
    Üdv! Mayrina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mayrina!

      Igazából mindig érdemes új színészeknek esélyt adni, mert ki tudja, lehet még nagyobb kedvenc lesz, mint a régiek. XD Én úgy vagyok vele, hogy sosem tudhatom, hogy majd kinek a játéka tetszik, így minden színésznél nagyon nyitott vagyok. Aztán eldöntöm, hogy tetszik-e az adott színész játéka, avagy nem. A kínai színészek legtöbbje igazán jó. Bár Wallace pont tajvani. XD
      Ő és Hu Ge napjaink legnagyobb sztárjai keleten, ha sorozatokról van szó. Valamint modelként is előszeretettel alkalmazzák őket.
      Hu Ge sorozatát, a Xuan Yuan Sword-öt fordítottam le elsőként, és Dabdi, Betti is fordít tőle sorozatokat. Szóval érdemes megismerkedni vele, mert az ő sorozatait előszeretettel fordítjuk. :) Természetesen a jövőben tőlem még várható sorozata, mert nekem ő az egyik kedvenc színészem. No és nagyon-nagyon jó sorozatai vannak.
      Ők ketten barátok a való életben, tehát nem csak színjáték, amit a videón látni.
      Valószínűleg elég hideg lehetett. XD De jól bírták.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Már megferőztetek, úgyhogy most kezdtem el nézni a Nirvana In Firet és nagyon nagyon tetszik!!!!

      Törlés
  5. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm a feliratokat.Szerintem mindkét színész nagyon jó és nagyon helyes bár a Perfect miatt Wallace közelebb áll a szívemhez.Nem lehet rossz a Journey of flower sem.Egyre jobban tetszenek ezek a kínai sorozatok talán mert olyanok egy kicsit mint a mesék.Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      Nagyon szívesen! :) Köszönöm, hogy írtál!
      Igaz, mindketten nagyon tehetségesek és helyesek. :)
      A Journey of Flower sem rossz sorozat, bár aki a wuxiát nem szereti, annak nem ajánlom. Nagyon szép történet, nekem tetszett.
      Igen, a kínai sorozatok nagy rétege, azaz a fantasyk, wuxiák és némely kosztümös sorozatok valóban olyanok, mint a mesék. :) Jól látod. Igazából pont ezért szeretem ezeket sokkal jobban, mint a modern sorozatokat, vagy épp a komoly, háborús, történelmi sorozatokat. Mert a való élet úgyis elég akadályt gördít az ember elé, rossz is jut mindenkinek... azzal úgyis nap, mint nap szembesülünk. Ezért legalább filmen jó kedves lényeket, mesebeli tájakat látni, és fantasztikus történeteket. Szerintem ez sokkal jobban kikapcsolja az embert, mint más fajta film, sorozat. Mert végül is az ember meséken nő fel, mindenki emlékszik arra, amikor a szülei meséltek neki gyerekkorában... Kicsit újra gondtalanok és gyerekek lehetünk, ha fantasy, wuxia sorozatokat, mozikat nézünk. :) Én valahogy így tudnám ezt leírni, szerintem ez a varázsa. Ráadásul, akit egyszer megérint, az a rajongója marad.
      Neked is kellemes ünnepeket kívánok! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés