2016. március 20., vasárnap

The Lost Tomb - 6. rész felirat

Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Köszönet az újabb részért! Lassan nekiállok és behozom a lemaradásomat! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Nincs mit! Gyerünk, gyerünk! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Pufikám itt is hozta a formáját, és ez nem csak az erőnlétben mutatkozott meg. A Pókerarcnak hatásos volt a belépése. Hiába állítottam meg a videót, nem tudtam kivenni, hogy mit is ábrázol a tetoválása. Azt hittem, hogy elárulja végre, hogy ő kicsoda is, amikor konkrétan rákérdeztek. Úgy látszik még mindig várat magára a válasz. Most már elteszem magam holnapra! Köszönöm a feliratot!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Mindig kíváncsian várom, egy-egy sorozat résznél mit fogsz írni, mi lesz a véleményed a történésekről. :)
      Igen, Pufi egy igazán nagyszerű karakter. Imádom! :) Bírtam, amikor nézte, hogy a többiek hárman sem tudták eltolni a koporsó tetejét.
      Pókerarc valóban tudja, hogy kell felkelteni a figyelmet. :)
      A tetoválásáról egy külön posztban fogok írni, ott majd megtudhatod, mi is van rátetoválva.
      Szerintem még jó sokára fog kiderülni, ki is ő valójában. Ebben az évadban nem... mert már nem sokat fog szerepelni.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Pókerarc szófukar mint mindig, de a kinézete kárpótól mindenért!!!! Kedves Csilla a tetoválása pedig ha jól láttam egy sárkányt ábrázol elég szép kivitelben! Pufin én is jókat szoktam szórakozni!Nagyon köszönöm megint a fordításodat Bunny!!!! És persze nagyon várom a folytatást!!!!
    Üdv! Mayrina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mayrina!

      Igen, Pókerarc nem sokat beszél, akkor is csak a legszükségesebbet. :)
      Hm... valóban jól néz ki, nem mondom, hogy nem. :) Viszont Pufit sokkal jobban kedvelem, pedig nagydarab, és nem is szépfiú.
      A tetoválásról majd te is olvashatsz egy külön posztban. Sokáig én is azt hittem, hogy egy sárkány van rajta.
      Nagyon szívesen a feliratot! :) Majd fog érkezni a folytatás is! Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Köszönöm a 6. részt is! :) Túl a felén elmondhatom, hogy pufin kívül a többi szereplő nagyon elnagyolt karalter (kivéve talán a KISFŐNÖKÖT), de ő se beszél sokat. Ebben a részben nagyon tetszett a múltidézés a végén. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hayako!

      Nagyon szívesen! :) Örülök, hogy nézed.
      Pufi valóban talán a legkidolgozottabb karakter, legalábbis eddig úgy néz ki.
      Lehet, igazad van, azaz mindenkinek más a véleménye. :)
      Igazából én erre azt mondanám, hogy: a kaland és sírrablós mozik, sorozatok erőssége sosem a részletes karakterekben volt. - nézzük csak pl az Indiana Jones filmeket :) -
      Ezeknek a vonzerejük a titkok, az érdekes helyszínek, érdekes tárgyak. Nem lehet elvárni, hogy mély, drámai történetet mutassanak be, mert nem ez a lényegük.
      Igazából ez a történet egy kb nagyjából 80-100 részes sorozatnak felel meg. - mivel lesz még ezen kívül 7 évad, ami 10-12 résszel fog kijönni -
      Tehát még hátra van kb 80 rész. Ehhez képest szerintem épp jó arányban van az, hogy a karaktereket eddig mennyire ismerhettük meg. No és ennek a történetnek az egyik legnagyobb erőssége a titkok, és misztikum mellett, hogy mindig tud újat mutatni egy-egy karakterről. Olyan dolgok derülnek ki róluk, hogy az ember csak fogja a fejét, és csodálkozik. De ehhez idő kell. Még a maradék 4 részben is lesznek meglepetések. :)
      A múltidézés folytatódik a 7. részben!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés