2016. március 15., kedd

Cruel Romance - 12. rész felirat

Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny! Köszönöm a feliratot. Nagyon sajnáltam Zuo Zhen-t a karkötő miatt, bár ha elmondta volna a karkötő eredetét és szívből saját maga adja oda, akkor szerintem nem ez lett volna. Remélem a kitartása nem fog alább csökkenni ez miatt. Már azt hittem az előző részek alapján, hogy megkedveli a lány a főszereplőnket, de úgy látszik még húzni akarják az idegeinket. még egyszer köszönöm a dupla feliratot, most megyek és nézem a másik sorozati kedvenc párocskámat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Nincs mit!
      Igen, én is sajnáltam őt... annyira esendő néha. Kicsit bénácska... mert még eddig nem volt szerelmes, így nem tudja, mit hogy is csináljon. Ezért fogalma sincs, hogy kell udvarolni. XD De majd belejön, és nagyon kedves jelenetek lesznek még a sorozat folyamán. - nekem pl a múlt részben nagyon tetszett, amikor az étteremben odaült a lány helyére, és felvágta neki a húst -
      Hát, még jó ideig harcolnak egymással. De nem olyan fából faragták Zuo Zhent, hogy könnyen feladná, amit akar, azt megszerzi.
      Szóval ne csüggedj, mindennek eljön az ideje! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Éjfél után 3 perccel ugye már holnap van! Nagyon tetszett ez a rész is! A karkötőt én is sajnáltam, de milyen aranyos volt a lány hogy titokban elkérte, hogy amit tönkretett megjavíttassa. Eseményben igen gazdag volt ez a rész is, és ismét titkok derültek ki a múltból ami aztán nálam elindította a lavinát, mert az események hatására meg sem álltam a 16. rész közepéig! xdddd Köszönöm hogy fordítod! A másik kedvencem holnap újranézve! xddddd! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati! :)

      XD Jaj, te! Nem bírtad ki, és még éjjel írtál!
      A karkötős incidens kellett azért, mert legalább kicsit elgondolkodott a csaj, hogy merre hány méter.
      Azt szeretem én is, amikor a múltból derülnek ki kis infó morzsák, mert egyre jobban megismerjük az indokokat, azt, hogy mi miért történik, történt.
      Hát, nagyon előre ugrottál, de majd lassan beérlek. XD - és akkor megnézheted magyar felirattal is -
      Köszi, hogy írtál! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Szia Shaolyn Bunny! Köszönöm neked az újabb Cruel Romance részt. Hát Zhuo-nak nincs egyszerü dolga, és a nagyasszonyt is utoléri a múltja, kiváncsi vagyok mi sül ki ebből? Ki igy, ki úgy használja a vagyonát, és hatalmát láthatóan. Üdv: Enikő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Enikő!

      Nagyon szívesen! :)
      Zuo Zhen-nek valóban nincs egyszerű dolga. :) Ha az lenne, akkor a történet sokkal rövidebb lenne. :) És... így sokkal jobban kibontakozhat a karaktere, jobban megismerhetjük.
      A nagyasszonyra még sok megpróbáltatás vár... valahol azért tisztelem, hogy milyen erős tud lenni, annak fényében, hogy valójában egy gonosz terv egyik figurája.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés