2016. december 22., csütörtök

Karácsonyi hangolás: avagy Last Christmas keleti módra

Mindenki készülődik már az ünnepre... vásárlás, takarítás, sütés, főzés, stb...

Egy örökzöld karácsonyi dal feldolgozásaival kedveskedek a blog olvasóinak így az ünnep előtt.
Ez a dal a Wham! Last Christmas legendás dala.

Egy kínai verzióval kezdem, ami nekem most nagy kedvencem lett:



 Egy hangszeres verzió:



 Két verzió még, koreai előadóktól, BoA és SHINee előadásában




Mindenkinek jó készülődést! :) :)

9 megjegyzés:

  1. Szia! Láttam egy 2014-es bejegyzésed amiben szebbnél szebb Korean Traditional Bookmarkok voltak. Megkérdezhetem hol rendelted őket? Nagyon köszönöm előre is! Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóri!

      Igen, régebben valóban szerveztem egy közös rendelést másoknak, én rendeltem meg a könyvjelzőket.
      Ebay-ről lehet ilyet beszerezni.
      Ezen a linken láthatsz ilyeneket. Átlagban 1000 ft körül van az ára:

      http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=traditional+korean+bookmark&_sacat=0

      Mivel ez egy karácsonyi poszt volt: kellemes ünnepeket!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Tifa! Köszönöm a válogatást! Neked is kellemes és békés karácsonyi ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Nincs mit! :) Köszönöm szépen! Nektek is nagyon szép ünnepet kívánok!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny!
    Köszönöm az egész éves munkádat! Ezúton kívánok Neked és szeretteidnek mézeskalács illattal teli, meghitt karácsonyi ünnepeket és boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  4. Békés karácsonyt és boldog új évet kívánok :-D

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek Boldog Karácsonyt, Reményteljes új esztendőt!
    Kedves Tifa, köszönöm az egész éves áldozatos munkádat a fordítások terén és barátságodat.! Kata58

    VálaszTörlés
  6. Kedves Shaolin Bunny!Szeretném én is megköszönni az egész éves munkádat.Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!Erika

    VálaszTörlés
  7. Kellemes ünnepeket kívánok és köszönöm az egész éves munkádat! :)

    VálaszTörlés