2019. július 23., kedd

Perfect Couple - 31. rész felirat


Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Kedves Tifa! Neked is jó pihenést és kellemes nyaralást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdi!

      Köszönöm szépen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Abszolút elvonási és hiánytünetem van...xddd
    Drága Tifa...remélem hamarosan lesz egy két új rész...szegény sorozatom már tiszta mostohagyerek..xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Pedig most nem terveztem, hogy fordítok belőle, mert a Time Teaches Me-t akarom befejezni. De majd fogok valamikor. Hát igen, sajnos mostohagyerek, de egyszer majd csak végzek vele.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny!Ha csak egy icipici időd lenne nagyon-nagyon megköszönném ha lefordítanád ezt a sorozatot -Perfect Couple-. Már a "valamikor-ral " reményt adtál,azt hittem hogy végleg dobtad.előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Melczerszi!

      Kevés időm van, és most nem erre koncentrálok. De be fogom ezt is fejezni, mint ahogy a többi sorozatot is mindig befejeztem. :) Szóval nem kell aggódni amiatt, hogy dobom. Csak nagyon ritkán veszem elő.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Köszönöm már nem is aggódom szia!

      Törlés
    3. Melczerszi!

      Egyébként épp most fordítom a 32. részt. :) Nagyon hosszú ennek a résznek a felirata, de hamarosan jön az új felirat. Gondoltam, hátha örülsz a hírnek.

      Törlés