2020. március 8., vasárnap

Perfect Couple - 36. rész felirat


Felirat: ITT

7 megjegyzés:

  1. Juhéééé!!! Köszönettel vittem a 36. rész feliratát! xddd
    De jó hogy benéztem már most...Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy ennyire örülsz neki. Be kell osztani, mert most egy ideig nem fogok ebből feliratot hozni. - a hónapban tuti nem -

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny Most sikerült meglepned! Köszönettel és örömmel viszem a 36. részét a sorozatnak!
    BINGOOO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bingo!

      No, örülök neki, ha sikerült meglepetést okoznom. :) Szoktam, elég gyakran. XD
      Nálam sosem lehet tudni, hogy mikor mit teszek ki a blogra. :) De én már csak ilyen vagyok.
      Jó szórakozást az utóbbi 2 részhez! :) Remélem tetszettek!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Köszönöm , izgalmasra sikeredett, és még mindig nem találkoztak..Remélem a következő részben kijut majd ez az öröm is...Már tényleg csak pár rész és végére is érünk ennek a jó kis sorozatnak. Nagy kedvencem egyéként a dokis házaspár és a férj segédje..olyan kis mindentudó és hűséges...Bezzeg az anyós...hajaj amit ebben a két részben levágott...xdd Kata58

    VálaszTörlés