2020. június 17., szerda

Kínai game: Swordsman



2019 decemberében jelent meg a Swordsman történetének újabb feldolgozása, most épp játék formájában. Találtam egy egészen mutatós, rövid animációs videót amit ehhez készítettek.





Az új verzióhoz egy közel 5 perces promóciós videó is dukál, amiben a játék karakterei megelevenednek. Xiao Zhan bújik a főhős bőrébe.



Egy korábbi verzióból egy nagyon látványos harcos részletet is érdemes megnézni:



Pár rajz a főszereplő karakterről, azaz a kardforgató hősről:




Xiao Zhan-ról a játékhoz kapcsolódóan pár fotó:

 



































És egy ráadás:




6 megjegyzés:

  1. Hú, hát nagyon jól néz ki az összes videó. Gyerekként imádtam a Tomb Raider stílusú karakterirányítós gameeket, ez is nagyon tetszene. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy tetszik! Szerintem is szuperek, azért gyűjtöttem egy csokorba őket.
      Igen, ezek a szerepjátékos, karakteres történetek jók tudnak lenni.

      Törlés
  2. Egy újabb valami, amitől aztán nehezen szakadnál el...xdddd Nagyon tetszik, már csak a képek is amiket kitettél. Jövök majd a videókat is megnézni... xdd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ez a játék nagyon jó. Mint általában a kínai szerepjátékok.
      Igen, jó volt a fotós, szuper képeket csináltak. Kettőt elfelejtettem kitenni, de most pótoltam. Remélem a videók is tetszenek majd!

      Törlés