2013. március 12., kedd

Flirting Scholar 2

Hm, amikor épp valami kínai témában kerestem neten, ráakadtam egy képre, amin Huang Xiao Ming szerepelt, egy bazi nagy ecsettel a kezében. Csak néztem, hogy ez konkrétan mi akar lenni, aztán kiderítettem, miből származik az alábbi fotó:



A Flirting Scholar c. film 2 részében ő a főszereplő.


A kép alapján érdekelt, hogy vajon milyen film, így kerestem belőle videót és még pár fotót. Írják, hogy komédia, amit le is vágtam a színészek ábrázatából és némi képből, amit találtam. XD
  Annyira nem érdekelt a film, hogy a megnézését tervezzem, amig nem találtam ezt a képet:


Kééééééészzzz..... XDDDDDD Szakadtam a röhögéstől, és amint beszerzem meg is nézem, mert most már érdekel, hogy milyen hülyeségekkel van tele.





A film egyik plakátja:




Érdekességnek annyi, hogy a főszereplő karakter egy valóban élt, híres kínai tudós, festő és kalligráfus:  Tang Bohu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése