2013. március 12., kedd

Holdújév fesztivál: gálaműsor

Még februárban voltunk a Holdújév fesztiválon, amiről egy bejegyzésben írtam:

Holdújév fesztiválon jártunk


A gálaműsorról külön bejegyzést szerettem volna, hogy ne a hosszú képes beszámolóm alján szerepeljen, mivel az volt a nap záró műsora.

Röviden annyit írnék: jól döntöttünk, hogy kilátogattunk a fesztiválra, mert nagyon jó élmény volt! :)
Természetesen az est fénypontja a Gálaműsor!
Amikor olvastam neten a programokat, és ott szereplet, hogy a GuangXi Akrobatikus Társulat műsora lesz látható, utána néztem, hogy kik ők. Youtube-on van számos videó az előadásaikról. 
Bevallom meglepődtem, hogy egy ilyen színvonalas és híres csapat jön gálaműsorra és ez a programra kilátogató embereknek egy fillérjébe sem kerül, mert a rendezvényre ingyenesen be lehetett lépni.

A műsoruk fantasztikus volt! :) Nem is igazán lehet visszaadni szavakban, így csak annyit írnék, hogy akinek van egy kis ideje, az nézze végig a videót, mert tényleg fantasztikus dolgokat műveltek!

Videók a társulatról:
Asztali görkoris lányok
Rúdon egyensúlyozás
Tányér pörgetés


Néhány fotót is mellékelek, amit barátnőm készített: 






                                   A fotókon a GuangXi Akrobatikus Társulat tagjai szerepelnek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése