2014. február 27., csütörtök

Egy különleges fegyver: a Shuang Gou

Gondoltam megosztom ezt a szerintem egyedi, és érdekes kardot másokkal is. :)

Múltkor láttam egy harcosokat bemutató sorozat egyik részét.
Azért figyeltem fel rá, mert a shaolin szerzetesek, mint harcosok voltak az egyik témája. - a shaolin kung fu-t önvédelemre használhatják csak, soha nem támadásra -
No, szóval ez a sorozat a Deadliest Warrior
Ebben volt a shaolinok különleges fegyvereként a dupla kampós kard, avagy a Shuang Gou.

Így néz ki:



Addig ezt nem is láttam, azaz annyira nem néztem utána, hogy milyen fegyvereket használnak. Illetve láttam bemutatókat, de ezt azokban nem használták.
Most nagyon megtetszett, különleges kialakítású és érdekes formája van.
Találtam pár bemutató videót is. :)








Még pár látványos fotó:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése