2014. október 13., hétfő

kínai buddhista amulettek

Már régebben fel akartam tenni blogomra egy buddhista amulettet, amit ajándékba kaptam Júliától, még a februári Holdújév Ünnepen.
Nagyon vigyázok rá azóta is, kiemelt helye van. :)
Különlegessége, hogy egy igazi shaolin paptól van. 
Még azelőtt nem láttam ilyet, egész különleges szerintem. A közepében az a pici, 2 cm-es arany színű valami, igazából egy kihajtogatható könyvecske. Kínai írással, ami a buddhizmussal kapcsolatos. - sajnos azt pontosan nem tudom, mi van benne, mert egyrészt nem tudok kínaiul, másrészt pedig egy kemény műanyag tokban van, amit nem lehet felbontani -



Ezt az amulettet, azaz a nagyobb testvérét megtaláltam neten, és be is szereztem. :)
Jóval nagyobb, a kis könyvecske pedig ebben valóban használható, kivehető a tokból, és olvasható is. - annak aki tud kínaiul -







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése