2015. január 31., szombat

Crazy for Palace 9. rész magyar felirat


Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. Shaolin Kedves! Most néztem végig a Crazy...-t nagyon tetszett, jó volt a befejezése is, bár a véleményem a lányról az, hogy nem érdemelte meg a fiút, de persze ez csak az én szerény véleményem.:-)) Köszönöm a munkádat. Üdvözöllek: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildikó!

      Örülök, hogy megnézted, és hogy tetszett! :) Hm, igen amikor kiderült, hogy régen milyen ember volt, én is kicsit negatívan álltam hozzá, de aztán rájöttem, hogy az életben is úgy működik a dolog, hogy valaki nagyon nagyot változhat, azért nem szabad elítélni, mert rosszat tett a múltban. Szóval így én a jelenbeli személyiségét néztem, az pedig aranyos volt. :)
      Köszönöm, hogy leírtad a véleményedet!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin!
    Mivel láttam az eredeti sorozatot (az első évadot) és az nagyon tetszett, ezért mikor megláttam ezt a rövid szériát úgy éreztem, bele kell vágnom. Egy kicsit nehezen indult be a történet, de a végére összeállt az egész (habár nekem ez a hibernálós dolog kicsit sok (k) volt). Maga a sorozat gyönyörű volt, ahogy a zenék is és a szereplőkre sem lehetett panasz. A fordítás stílusa nagyon illett az egészhez, jól sikerült az is. Örülök, hogy megnézhettem! Köszönöm a feliratot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hayako! :)

      Nini, még egy fordító. :)
      Nos, én nem láttam a Gong-ot, gondolom arra gondotál. :) Viszont a Bu Bu Jing Xin-t nézem, tehát nem idegenek számomra a hercegek, és az ágyasok világa. :) - természetesen a Gong sorozatot is ismerem, lévén kínai sorozat fan vagyok, sok sorozatot ismerek :) -
      Örülök, hogy megnézted, és hogy összességében tetszett! No és hogy a fordítás is tetszett. :) Igen, a hibernálós dolog az már kitaláció inkább, de engem nem zavart. Láttam én már sokkal meredekebb dolgokat kínai sorozatokban. XD Nincs mit a feliratot! Én pedig a véleményezést köszönöm neked!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Kedves Shaolin Bunny!
      Köszönöm a fordítást!
      A főszereplők aranyosak voltak, és tetszett ahogy lépésrő-lépésre feltárták a lány múltbeli életét.

      Törlés
    3. Kedves Ranna!

      :) Örülök, hogy tetszett a sorozat! :) Igen, az szerintem is jó volt benne, hogy, mint egy kirakós derültek ki a dolgok.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés