2015. január 24., szombat

Crazy for Palace 2. rész magyar felirat


Felirat: ITT

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a feliratot.
    (megpróbálom elküldeni, talán sikerül)

    Üdv. ereszemzse

    VálaszTörlés
  2. ...és sikerült végre! Arra nem gondoltam, hogy az oldal minden klikk után újabb és újabb JawaScript engedélyezést kér! De ezt megtanultam és ennek nagyon örülök!

    Kedves Shaolin Bunny!
    Annak még inkább örülök, hogy most már nem csak olvashatok, de írhatok is az oldaladon. Megtaláltam a The Palace angol feliratát, mivel angolul nem tudok, nem tudom megítélni milyen minőségű, csak azt látom, hogy igen terjedelmes. Ha ezt egyszer majd tényleg lefordítod jó pár ember fog neki örülni! :)

    Üdv. ereszemzse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ereszemzse!

      No, látod, csak próbálkozni kell! :) Igen, mindig új jelszót kér. Ha nem tudod kiolvasni, akkor ott mellette van egy kis csere nyíl, vagy hogy is nevezzem, és te is tudsz egy következő kódot kérni, ha annyira olvashatatlan lenne.

      Igen, van hozzá angol felirat, én is úgy tudom. - viszont a film nekem nincs meg, de majd később szerintem lefordítom, mert úgy tűnik nagyon jó lehet. - az előzetesből és trailerekből ítékve - Az oldalon meg fogod azt is találni, amikor erre sor kerül. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés