2015. január 31., szombat

Crazy for Palace zenéi

A Crazy for Palace zenéi eléggé fülbemászóak szerintem, így az opening és ending dalt, valamint a 9. rész vége felé hallható dalt megkerestem külön-külön.

Ugyan az opening dal nem került a kedvenceim közé, mivel ez a dal női előadóval nem igazán tetszik.


A sorozat opening videója, a zenével együtt:



A sorozatról nem sok információ van  neten, ezért nem találtam meg, hogy ki a női énekes.
Viszont kiderült számomra, hogy a 9. rész vége felé, ami zene-dal nagyon tetszett, az ugyanez a dal, csak férfi előadóval. :) - akinek nagyon szép hangja van -
Megpróbáltam kinyomozni,  vajon betétdalként ki énekli, nem vagyok biztos benne, de azt hiszem, hogy
a férfi verzió a Gong - The Palace c. 2011-es sorozat opening dala. :) Azt pedig Mickey He énekli, aki egyben a sorozat főszereplője is.

Tehát a nekem tetsző verzió:


Mickey He - The offering of love


Végül a sorozat ending zenéje, ami visszaköszön a részek betétdalaként is:


Zhang Zhe Han - Woman's heart

Zhang Zhe Han a sorozat főszereplője. Ezek a kínai színészek... nagyon jó hangja van sokuknak. :)


Végül a sorozat második évadának, a Crazy for Palace II-nek a  trailer videója:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése