2015. március 25., szerda

Perfect Couple 3. rész felirat


Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny
    Egy kicsit nem figyelek oda, és íme újabb két rész elkészült.
    Nagyon köszönöm, és persze azonnal meg is néztem.
    Most voltam Ezoritu oldalán és egy kicsit beszélgettünk a Cruel Romance c.
    sorozatról, Nagyon tetszett az a sorozat is.
    Xuan Yuan Sword c.sorozatot is tervbe vettem de egyenlőre csak gyűjtögetek.
    Kíváncsi itt mit alakít a 14. herceg.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dolores!

      :) Igen, időközben gyorsan elkészült belőle még két rész. De aztán a Xuan Yuan Sword-öt folytattam, és épp most fogom kitenni Huang Xiao Ming sorozatának, a Return of the Condor heroes-nak az újabb részét.
      Nincs mit, örülök, hogy nézed a Perfect Couple-t! :)
      Igen, szerintem azt még pont olvastam, hogy beszélgettetek a Cruel Romance-ról. Majd én is fogok oda írni a témával kapcsolatban, mert megemlített Rita, de előbb még meg akarom nézni a Summer's Desire első részeit, hogy tudjak nyilatkozni. - azt a sorozatot már nagyon rég kiírtam dvd-re, de még nem néztem meg, csak belenéztem anno az első részeibe -
      A Cruel Romance-ot majd fogom fordítani, de később. Én is láttam, és nagyon tetszett. :)
      Egyébként arról a sorozatról te honnét tudtál? Magadtól rákerestél, vagy esetleg fent vagy a ChiTaJa csoportban? - mert én reklámoztam ott nagy erőkkel a sorozatot XD -
      A Xuan Yuan Sword-al jól haladok, már 'csak' 9 rész van hátra. Nekem jelen pillanat az a sorozat a legnagyobb kedvencem. Mert fantasy, mert nagyon jó a történet, érdekes, izgalmas, jó kis fordulatok vannak benne, mesés, nagyon jók a karakterek. Még a mellék szereplők is mind el vannak találva, szinte az összes! Nem tudom, hogy csinálták, de ebben a sorozatban az ember, még a mellékszereplőket is nagyon meg tudja kedvelni, illetve emlékszik rájuk. A főbb szereplőket pedig mind lehet kedvelni. :) Mind más karakter, de mind szerethető. A 14. herceg mellett Liu Shi Shi is szerepel a sorozatban, ő az egyik női főszereplő.
      Lin Gengxin szerepe is tetszik ebben a sorozatban, itt egy kán-t alakít, ő nem a főbb szereplők közt van, de elég sokat szerepel.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. A Cruel Romance- ot egy másik színész kedvéért kerestem meg.
      Ő Qi Ji ( angol neve: Miracle ) itt a japán bérgyilkost alakította.
      Láttam tőle egy 2x25 részes történelmi sorozatot, és az teljesen
      elvarázsolt. Úgyhogy próbáltam keresgélni a sorozatai között, de
      sajnos nem annyira ismert , hogy az AT-re kitegyék a filmjeit.

      Törlés
    3. :) Ó, értem! Ő is nagyon jó benne egyébként! :) De valóban elég ismeretlen, bár amikor leírtad a nevet, én egyből tudtam, kiről van szó.
      Nem sok sorozatban szerepelt, legalábbis amennyit a wiki ír, az nem sok. - bár ott sokszor nem pontosak az infók színészekről -
      Milyen sorozatot néztél tőle?
      Nekem a Cruel Romance-ban még két, ugyancsak nem nagyon ismert, és kezdő színész lett szimpatikus, mégpedig Zuo Zhen két legközelebbi beosztottja. :) Nagyon viccesek voltak néha. :)

      Törlés
    4. Szia Shaolin Bunny
      A két beosztott tényleg jó volt, főleg az amelyik a főszereplő lányt
      elrabolta és utána belökte Zuo Zhen szobájába, hogy végre történjen már
      valami.:) Tudta, hogy a főnöke nagyon szerelmes.
      Qi Ji filmje amit láttam tőle:Cuo Dan Yuan Yang 《错点鸳鸯》
      Itt Ö volt a föszereplő, úgyis mint első szülött fiú, és mint katonai vezető. Két öccse volt és egy húga. Róluk szólt a történet.
      http://www.spcnet.tv/forums/showthread.php/36571-Cuo-Dan-Yuan-Yang-%E3%80%8A%E9%94%99%E7%82%B9%E9%B8%B3%E9%B8%AF%E3%80%8B#.VSv2EvDsTnO
      A megadott linken megnézheted a szereplőket.

      Törlés
    5. Szia Dolores! :)

      Igen, nekem is az a beosztott volt szimpatikusabb. :) Ő nagyon össze akarta boronálni a csajszival a főnökét.
      No, meglestem, hogy melyik ez a sorozat. Nem ismerem, viszont a főbb szereplők közül ott van Ye Zu Xin, aki a Bu Bu-ban a 10. herceg. :) Ismerem még Guo Dong Dong-ot a Modern People sorozatból, illetve Han Dong ugyancsak a Bu Bu-ban van, 9. hercegként.
      Köszi szépen a linket! Én is használom a spcnet fórumát, az egy jó kis hely!

      Törlés