2015. március 17., kedd

Summer's Desire: a manhua

Megint keleti sorozattal kapcsolatos téma, de ez kivételesen tajvani. :)

Huan Xiao Ming nagy kedvencem... és megláttam, hogy az egyik tajvani sorozatához (Summer's Desire) magyar felirat fog készülni a Dorama Forever Fansub jóvoltából (Rita fordításában).
Ugyan még nem láttam végig, de tervezem, hogy újra megnézem majd magyar fordítással együtt.

Sokan nem tudják, de nagyon sok sorozat - sőt, sokkal több sorozat, mint az ember hinné!!!! -  japán, vagy kínai, tajvani képregények feldolgozásai. Jobban mondva mangák, manhuák.

Fejből csak pár jut eszembe, amiről biztosan tudom, hogy ilyen feldolgozás:
- Holy Pearl
-Zettai Kareshi
-Iryu - Team Medical Dragon
-Youkai Ningen Bem
-Devil Beside You
-Mars

Szóval mint kiderült, a Summer's Desire is egy tajvani manhuán alapul.
   Szerzője: Ming Xiao Xi

Az eredeti köteteket Yesasia-n be lehet szerezni. - 3 kötet kapható -

Az első kötet online itt:  Summer's Desire

 A rajzolt, illetve sorozatbeli szereplők ugyanolyan pózban:



Nem sok kép, fanart van róla, azt a párat, amit találtam itt összegyűjtöttem. Szép a rajzolása. :)







6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, én szeretem ezeket a csodálatos színvilágú képeket amint azt észre vehetted, főleg az animéseket, de ezek is csodásak!Köszi!Balajtikati





    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Balajtikati!

      Örülök, hogy tetszenek. :) Igen, tudom, hogy szereted a mangás képeket.
      Ezek ugyanúgy mangás képek - vagy ha úgy tetszik animés - csak épp tajvani. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny! Nagyon-nagyon szépek a képek, amiket kitettél! Mivel már 13 részt láttam, ezért többet is be tudok azonosítani.
    Mindegyiken ott a zöld szalag is, a kézcsók is jellegzetes. Amit hiányolok, a csókok (nem akármilyenek!) és csók előtt a lány állának megérintése. Ez, a két fiú közül, Huang Xiao Ming szokása. Ha nem érthető, amit írtam, sori nézés közben ki fog derülni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rita!

      Örülök, hogy megnézted, és írtál. :)
      Szerintem is nagyon szépek a rajzok, azért is gyűjtöttem össze. :)
      A sorozat megvan, de csak belenéztem anno, az első két részt láttam, ha jól emlékszem, szóval én annyira még nem vagyok otthon a történetben. :) De majd ha nézem, tudni fogom biztos.
      Természetesen én Huang Xiao Ming-nek fogok szurkolni. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a rajzok, és a sorozat maga is zeneileg is annyira, hogy szinte már törnek is fel bensőmben a dallamok...xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Fú... ez de régi poszt már. Nem is emlékeztem, hogy ilyet is írtam. XD Igen, nagyon szépek a rajzok.

      Törlés