2015. június 20., szombat

THE LOST TOMB - a 'kínai Indiana Jones'

A címből is kitűnik, hogy szeretem az Indiana Jones mozikat. :) - a sorozatot is szerettem -
A kincsek utáni vadászat, titkok, rejtélyes térképek, meglepő dolgok mind-mind részei egy ilyen történetnek, sorozatnak.
Már tavaly láttam, hogy készül egy kínai sorozat, ami majd kincskeresős-kalandos-titokzatos történet lesz, de túl sokat nem lehetett olvasni róla, a megjelenéséig elég kevés infó volt. - csak előtte pár nappal került ki netre a hosszabb trailer, addig csak titokzatos, nagyon rövid részleteket lehetett látni a sorozatról -



Maga a sorozat egy kínai regényből készült, amiből van manhua (kínai képregény) is.

Többféle néven emlegetik:  盗墓笔记 / Dao Mu Bi Ji kínaiul. De megtalálható Daomu, Daomu biji, vagy angolul Grave Robbers' Chronicles néven.  Írta: Kenny Xu
Ez egy 8 évados sorozat lesz, minden évben kijön belőle egy évad. Az első évada most fut, összesen 12 része lesz idén. - tehát 8 éven keresztül lehet majd követni a történetet -
(Máshol azt írják, hogy 8 mozi készül belőle, az első 2016-ban... szerintem ezt a sorozatra értették, hogy 8 évad lesz, csak hülyén írták le angolul... de ettől függetlenül aztán lehet mozi is lesz. Majd kiderül jövőre. )

 
Aki esetleg az eredeti, kínai regényre kíváncsi, annak az első kötete Amazonon elektronikus formában, pár dollárért megvehető.

Tartalom, szereplők, egyéb adatok: wikipédián  drama wikin  illetve ITT

A sorozatot youtube-on és Doramaxon lehet megtalálni.

Szereplők:
A kis csapatot 5 srác/férfi alkotja, illetve egy női főszereplő karakter van.












A szereplőkről képek:



 Trailerek:





 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 A MANHUÁRÓL:

A manhua angol címe: Grave Robbery Note

A manhua első két kötete itt olvasható angolul: Daomu

 A manhua első négy kötete kínaiul: 1 2 3 4

Illetve még amerikai változat van belőle, eltérő karakterekkel és történettel.
Sőt, egy online játék is készült. Az ITT található.


 Pár kép a manhuából


12 megjegyzés:

  1. Szia Tifa!
    Nagyon ígéretes! A téma is friss, a szereplő gárda is jó! Kell ennél több?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kati! :)

      Igen, nekem is ez a véleményem! Szóval várom a részeket. Az első kettőt már láttam, kínai felirattal. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Szia!!
    Na... ez tényleg jónak ígérkezik :D én is kedvelem az ilyen típusú sorikat / filmeket
    Kíváncsian várom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      :) Ugye? Én is így gondolom. A kincsvadász történeteket általában mindenki szereti. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Igen :D Én is belenéztem az első részbe :D jóóóóó
      Előre is köszi , hogy fordítod :D

      Törlés
    3. :) Na, örülök, hogy tetszett, amit láttál!
      Nincs mit! :)

      Törlés
  3. Szia :)... Nagyon jó, és figyelemfelkeltő összefoglalót írtál. Kár, hogy angol felirat még nincs, de ilyen jó sorozatnál, szerintem az sem fog késlekedni sokáig. Nagyon kíváncsi vagyok rá! (Az meg a lehető legjobb lenne, ha magyar sub is készülne hozzá)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia desertqueen! :)

      Ó, köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. :)
      Angol felirat szerintem nemsokára lesz. Vikin is fent a sorozat, csak még nincs felirat, viszont a trailerekhez már csináltak.
      Megnéztem simán kínaiul, úgy is jó volt. XD Most hétvégén már a 4. része jön ki.
      Magyar feliratot én tervezem hozzá csinálni. :) - Ahogy befejeztem a Xuan Yuan Sword-öt -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Szuper, hogy bevállalod... ha van magyar felirat, akkor biztos megnézem.
      :)... Kiírtam a blogomban is, hogy aki esetleg nem talál rá (és nálam megfordul) értesüljön a soriról...

      Törlés
    3. :) Igen, nagyon megtetszett! A szereplők közül is ismerek hármat. A női főszereplő pl két általam fordított sorozatban is szerepel. (Xuan Yuan Sword, Perfect Couple)
      A Xuan-ból már "csak" 5 rész van hátra, utána fogom kezdeni, remélem közben majd az angol felirat is kijön hozzá.
      Ó, nagyon köszönöm, hogy ajánlottad a blogodban! Kedves tőled!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Vikin sajna még mindig nincs fent. Először úgy volt, hogy amint lemegy tévében a sorozat, rögtön töltik fel Vikire, de most egyelőre nagyon áll, és hát már rég levetítették. *szemforgat* Nincs pontos dátum, hogy ott mikor lesz elérhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bettuska!

      Hát... azt hiszem hagyom... mert nem nagyon akar felirat lenni hozzá.
      Majd ha egyszer mégis lesz hozzá angol, akkor lefordítom. De nagyon úgy látom, hogy nem lett annyira populáris sorozat, így ki tudja, lehet nem is lesz hozzá angol, mert sok kínai sorozathoz nincs angol felirat. - volt már párhoz szerencsém, de ami érdekelt, azért megnéztem XD -
      Igen, már rég lement a sorozat... és én még akkor megnéztem.
      Hát, reménykedjünk, hogy valamikor lesz hozzá angol.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés