2016. február 2., kedd

The Lost Tomb - 1. rész felirat

Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm az első részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hayako! :)

      Nincs mit! Remélem tetszeni fog! Kíváncsi leszek, ki lesz a kedvenced belőle.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen az első részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin!

      Nincs mit! Köszi, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny! Már nagyon vártam, hogy valaki lefordítsa ezt a remek kis sorozatot. Külön köszönet, hogy a részeket is le tudtam tölteni hozzá. Három kedvenc szereplőm is játszik benne. Elsőnek azt a kis hölgyet említeném, aki az általad fordított PC-ben főszereplő.Remélem még a többi részben is fog majd látni. A másik fontos szereplő számomra a fekete ruhás harcos emberke. Sajnos a nevekkel mindig hadilábon állok. Őt is láttam már másik csodálatos sorozatba./The Four/ A harmadik kedvenckém a főszereplő ifjonc, aki a műtárgyakat a múzeumba juttatja.Őt is láttam már másik sorozatban, ahol kimondottan jól állt neki a hosszú haj./ Legend of the Ancient Sword /.Szeretem az ilyen jellegű sorozatokat is. Azt nem hinném,hogy itt a romantika helyet fog kapni, de ki tudja? Köszönöm még egyszer a fordításod! Kellemes hétvégét kívánok!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Örülök, hogy írtál. Jó, néha ha kicsit bővebben is kifejti valaki a véleményét, mert legalább megtudom, mit gondol, kik a kedvenc színészei, és milyen kínai sorozatot nézett már. :)
      Már tavaly jeleztem, hogy fordítani fogom, csak mostanában készült el hozzá az angol felirat, arra kellett várni.
      Természetesen az általad említett színésznőt, és színészeket ismerem, már korábbról. - pont én ne ismerném, mikor ugye évek óta nézek kínai sorozatokat? XD -
      Tang Yan szerepel a Perfect Couple felvágott nyelvű főszereplőnőjeként. Ő az egyik nagyon híres kínai sorozat színésznő, rengeteg sorozatba játszik! Ha szereted őt, akkor ajánlom a Xuan Yuan Sword c. sorozatomat, mert abban is ő az egyik fontosabb női szereplő.
      A fekete ruhás, titokzatos harcost Yang Yang játssza. Ő egy elég újonc színész, fiatalka, most kezd egyre több szerepet kapni, és egyre több elismerést. :)
      Végül az ifjonc régészünket pedig Li Yi Feng játssza. Ő is épp annyira újonc, mint a másik srác. Az első sorozat, amiben láttam nekem pont a Legend of the ancient Sword volt. :) Egyik kedvenc sorozatom, no és persze a The Four c. sorozat is jó. :)
      Hm, hát nem árulom el, hogy lesz-e benne romantika, legyen meglepetés. :)
      De ne csüggedj, ha nem lesz, mert ez még csak az első évad! Még lesz 7! XD - szóval lesz ebben szerintem minden :) -
      Örülök, hogy nézed a sorozatot, jó szórakozást hozzá! Neked is szép hétvégét!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kifelejtettem megemlíteni a kis duci szereplőt. Ő is jópofi nagyon♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, ő az én kedvencem a sorozatban, Pufi. :)Igazából a történetben ő az ügyeletes móka mester, avagy ő a poénos-vicces karakter. Azon felül pedig azt hiszem, hogy igazán jó színész. Mert szerintem az ő játéka az egyik legjobb.

      Törlés