2016. február 27., szombat

The Lost Tomb - 4. rész felirat

Felirat: ITT

14 megjegyzés:

  1. Szia Tifa, most viszem a feliratot! köszönöm a fordítást!!szép hétvégét! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Nagyon szívesen! Neked is jó hétvégét!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a 4. rész fordítását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marika!

      Nincs mit! :) Remélem tetszett!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny! Nagyon aranyos volt a Pufi, mikor a száját zseblámpával tömte be. Ez a rész tisztára emlékeztetett a Mumia filmre, a dögevők miatt. A Pókerarc még mindig nagyon rejtélyes, honnan jött, miért védi azt a srácot annyira? Talán egyszer ezt is megtudjuk.Köszönöm szépen a feliratot, további kellemes hétvégét kívánok!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Mindig örülök, ha írsz, mert bővebben kifejted az adott részről a véleményed. :) Jó ha más gondolatait is ismerem az adott történettel kapcsolatban, mert jó mással témázni róla. Szóval köszönöm, hogy sokszor írsz nekem a részek után!
      Igen, szerintem is cuki volt annál a jelenetnél Pufi! XD Ő szerintem nagyon szerethető figura. Végre egy sorozat, amiben az egyik főbb szereplő nagyobb darab, és nem az a cuki képű szépfiú. XD Nagyon egy rugóra jár az agyunk, mert nekem is eszembe jutott róla a Múmia.
      Pókerarc... hát igen... ő egy rejtély, de mindig kiderül majd egy-egy apró dolog, szóval lassanként biztos megismerjük, és megtudunk róla infókat. Pont attól annyira jó a karaktere, mert fogalma sincs az embernek, hogy ki ő, mit akar, mire képes.
      Nagyon szívesen a feliratot, neked is jó hétvégét! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a 4.részt :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      Nincs mit! Jó szórakozást hozzá! :) - vagyis az jobb, hogy: jó borzongást? XD -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Nagyon köszönöm a feliratot. A 4. rész nagyon félelmetes volt, azok a dögevő bogarak nagyon ijesztőek voltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Agacska!

      Nagyon szívesen! :) Igen, a dögevők kissé félelmetesek.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  6. Kedves Shaolin Bunny!
    Nagyon köszönöm neked a feliratokat és várom a folytatást is. Nekem a Múmia mellet még egy másik film is beugrik Jackie, a legenda főleg a történelmi résznél van olyan érzésem mintha ugyan arról lenne szó és nagyon izgalmas! Remélem lesz majd folytatás mivel elég furcsán ért véget a 10. rész!
    Üdv! Mayrina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mayrina!

      Ha jól emlékszem veled még nem találkoztam a blogon. :)
      Szívesen a feliratokat! Majd jön a folytatás is, szép sorban.
      Valóban nagyon izgalmas történet! :) Írtam róla infókat, ami be is van linkelve a felirat gyűjtő oldalánál. Ott írtam, hogy ez az első évad, és összesen 8 évados lesz a történet. Évente jön ki egy évad.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  7. Kedves Shaolin Bunny!
    Igen itt még nem volt szerencsénk egymáshoz, viszont én már nagyon sok munkádnak vettem hasznát a filmek nézése közben és ezt nagyon köszönöm újból neked! És mivel itt előbb vannak fent a felirataid mint a másik oldalon ahova még felrakod így egy ideje sűrűn látogatom az odaladat hiszen a többi fordításod is felkeltette az érdeklődésemet! Ennek a sorozatnak meg tűkön ülve várom a folytatását, mert nagyon izgalmas részek jönnek!
    Üdv! Mayrina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mayrina!

      :) Örülök, ha hasznosak voltak, amit ide a blogra kitettem.
      Csak ide teszek fel mindent! Máshova nem. Ahol máshol megjelenik, oda nem én teszem ki. Csak szólok, hogy ezt jó, ha tudod. - Sorozatbarát eleve nem szimpatikus oldal számomra, és az sem, amit csinálnak. Egyáltalán nem kértem tőlük, hogy oda kerüljenek ki a felirataim, és nem is örülök neki, hogy kint vannak ott. Az Ázsia ékkövein jelennek még meg a felirataim, oda Kacs linkeli át, de simán a data-s linket -
      Köszönöm, hogy figyelemmel követed a többi fordítást is! :)
      Hétvégén majd jön a következő Lost Tomb rész. :)
      Köszi, hogy írtál!

      - az előző posztjaidat töröltem :) Semmi gond ilyenkor, mert ki tudom törölni a blogról azt is, ha valaki kitörölt egy bejegyzést, nem marad ott a helye :) -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés