2018. február 17., szombat

Gong Shou Dao: avagy rövidke harcművészes szösszenet

Még valamikor 2017 nyarán láttam meg, hogy lesz egy harcművészeti film, amiben Jet Li szerepelni fog, több híres harcművész színésszel együtt. No, megörültem, hogy hú de jó! Aztán kiderült, hogy ez majd csak egy rövidfim lesz.
Mindössze 20 perces, és azt kell róla tudni, hogy igazából nem nagyon van története, viszont jól megkoreografált párharcok vannak benne, többféle harcművészeti stílus csap össze.
Amennyire én értek a témához ezek: kung fu, wushu, wing chun, taichi, box, thai box, szumó.

A névsort látva szerintem minden harcművészeteket szerető embernek kötelező darab, mert olyan legendák gyűltek össze a filmben, mint: Jet Li, Donnie Yen, Wu Jing, Tony Jaa.
Ezeket a neveket alap ismerni, ha valaki a harcművészetek világát kedveli. :)
Számomra egyetlen egy hongkongi színész volt kakukktojás, bár a nevét már hallottam, viszont nem nagyon hagyott mély nyomot bennem. Ő Jacky Heung.
A történet szerint az ellenfelek táborát igazi küzdősport legendák is színesítik, mint a kínai olimpiai bajnok boxoló, Zhou Shi Ming. Érdekességképpen pedig ott van a mongol szumós, Asashōryū Akinori.
A film végén kb fél perces jelenet erejéig feltűnik rendőrként Huang Xiao Ming, Tong DaweiLi Chen.

a kis csapat


Pár kép a filmből:

Jet Li






















Donnie Yen






















Wu Jing





















Tony Jaa





















Jacky Heung





















Ráadásként még két fotó, hivatalos képek a szereplőkről.

Zou Shi Ming
Jacky Heung





























1 megjegyzés: