2019. április 21., vasárnap

Time Teaches Me to Love - 10. rész felirat

 
Felirat: ITT

2 megjegyzés:

  1. végre nekiálltam az első négy rész megnézve, xddd aranyos vicces, de valahogy más mint amiket eddig láttam. Ez már szinte túl lágynak tűnik az eddigiekhez képest. De kell az ilyen is, amin felhőtlenül derülhet az ember azon az apró kislányon. Csak én látom úgy mintha műtéte lett volna?!.. Legközelebb jövök a másik néggyel. Amúgy az igazgató asszisztensnője nagyon kis szimpatikus személyiségnek tűnik ahogy a kisfőnök is a boltban...Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Örülök, hogy elkezdted nézni.
      Igen, ez egy nagyon kis bolondos, vicces, vidám, könnyed sorozat. Pont azért tetszett meg. Nincsenek benne véresen komoly dolgok, és jó benne a helyzetkomikum is. :)
      A kicsi lány, tényleg apró, főleg a sráchoz képes. XD De szerintem cukik együtt.
      Hm... a nyakán lévő hegre gondolsz? Én is pont ezen gondolkodtam, hogy mi történt vele, hogy ott van neki az a heg, vagy összevarrták, vagy nem tudom mi az... de még az is lehet, hogy csak valami bőrhiba.
      Maggie tényleg nagyon szimpatikus. Mosolygós, mindig tudja a dolgát, elegáns, szorgos. Nekem a kisfőnök nem annyira szimpatikus, mert magának akarja minden áron Lin Lu-t.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés