2019. szeptember 8., vasárnap

Princess Agents nyereményjáték


Nemrég fejeztem be az 58 részes történet fordítását.
Nagy munka volt, de megérte elkészíteni. Egyik legjobb sorozat, amit eddig láttam.

Gondoltam, valami emlékezetes lezárást kap ez a kicsit több mint 2 év, amíg dolgoztam a feliratokon. - egyéb sorozat, és film feliratokkal párhuzamosan - 

Anno rendeltem kézzel aláírt fotókat a sorozat két főszereplőjéről, Yuwen Yue-ról, és Yan Xun-ról.
Utóbbiról kettő is van, így arra gondoltam, hogy egyiket egy szerencsés rajongó megkapja.

Tehát, aki szeretne gazdagabb lenni egy Yan Xun herceg fotóval, amit a színész sajátkezűleg dedikált (eredeti aláírás van rajta, nem előre nyomtatott!), az egy kis iromány keretében elküldheti nekem, mi a véleménye a történetről.
Olyasmire gondoltam, hogy lehet írni magáról a történetről, mi tetszett benne, mi nem, mi volt kedvenc részlet. Karakterekről, helyszínekről, díszletről, kiegészítőkről vélemény. Vagy volt-e benne olyan bölcsesség, amit az ember be tud építeni a saját életébe, van-e olyan dolog, amire rámutatott, amit tanított esetleg ez a sorozat. Meg igazából bármi, ami eszetekbe jut. :)

Az írásokat ide a poszt alá várom, vagy mailben lehet még elküldeni, a ms.tifa@freemail.hu címre.
Kérem mindenkit, hogy ez alkalommal a fb posztok alá NE küldjék be! Ha hosszút írtok, és nem fér ide be a blogra, akkor több részletben egymás alá is nyugodtan mehet itt. :)

Határidő: Október 1-én fogom zárni a játékot.

Akinek a legjobban tetszik az írása, véleménye, az ezt a képet tudhatja majd magáénak. :)




Mindenkinek jó ihletet kívánok! :)

5 megjegyzés:

  1. Ugyan még csak most kezdtem bele a sorozatba, de imádom! Az első pillanattól fogva megfogott és teljesen leköt. Két este eddig 6-6 részt néztem meg és mindkét alkalommal csak azt vettem észre, hogy lassan 2 óra és aludni kellene, így muszájból nem kezdek új részbe. Épp most töltöm az OST albumot is. Csodás hangzása van és magával ragadó hangulatot kölcsönöz a képi világgal az összes dal amit eddig hallottam belőle. Természetesen megy a folyamatosan hallgatós dalok közé.
    Először kicsit tartottam tőle, mert sok rész és a kosztümös történeteknél eddig mindig elért egy pont ahol csökken a lelkesedésem az ármánykodás és pogácsázás miatt (pogácsázáson értem azt, hogy 1-2 karakter beszélget és nem történik semmi, majd új jelenet és másik két karaktert mutatnak percekig, de csak időhúzás van és epizódszám növelés inkább). Viszont itt eddig még élénken él a hangulat és a feszültség. -na meg a szép CG farkasokkal megvettek már a legelején.-
    A ruhák csodásak, a helyszínek még inkább, ilyenkor mindig elfog a hangulat, hogy milyen jó lenne azokon a hidakon sétálni utómunkák ide, vagy oda.
    Karakterekből most még mindenki elviselhető, a színpatikus szimpi, a gonosz karakterek ördögiek, de nem idegesítőek.. Eddig!
    Szóval így első rohamként csak jókat tudok írni az egész sztoriról, már a kínai nyelvet és hangzást is megszokta/szerette a fülem a filmekkel és eddig KO-val nyer a korábban látott koreai kosztümös hosszú sorozatokkal szemben ez a történet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 10 nap alatt -vagyis hát este alatt- néztem végig a sorozatot. Intenzív élmény és nagy hatással volt rám. Ha egy szóval kellene elmondanom akkor: Imádtam! de tényleg... még a vége is szuper volt, bár aztán gyorsan elolvastam a bejegyzést az eredeti végéről, ami Yuwen Yue fanként jobb, de értem, hogy miért így lett vége. Valahogy kerekké tette számomra, mintha elvarrt szálakkal nyomnák az ember arcába, hogy vége... pont...
      Mivel az utolsó felirat -és a más befejezéses poszt- után kezdtem el nézni, így számítottam arra, hogy nem lesz happy end, viszont sokkal rosszabb forgatókönyvek pörögtek a szemem előtt a történések során. Például, mikor a több részt is átívelő Yan Xun-os kivégzős (nem jut eszembe a tér nevét, hogy írták) események folytak és a herceg csak újabb sérüléseket szerzett, de nem esett össze a végén már egy picit reménykedtem, hogy Juwen Yue kegyelmet ad neki azzal, hogy elveszi az életét, ne szenvedjen. Logikám szerint utána majd Xinger és közte lett volna harc a továbbiakban + a területi marakodásokkal folytatódhatott volna a sorozat. A végén pedig Xinger öli meg Yuwen Yuet...és ez a gondolat nem tetszett, de mégis kísértett a történet második felében. Talán ezért is tetszett a tényleges vége, hogy az utolsó előtti pillanatban visszatért hozzá. Így azért ezerszer jobb.
      A másik nagy "puffogásom" amiatt volt, hogy bár Chu Qiao-ról szól a történet mégsem derül ki a múltja. Az utolsó négy részben már kezdtem aggódni, hogy nehogy már ne derüljön ki a titok vele kapcsolatban, de aztán szerencsére kitértek rá és bár vagy 30 percben derült fény mindenki számára, hogy ki is ő, valahogy az is kerek és elégséges volt számomra. Nem kellett túlbeszélni a dolgokat. :D
      Egy dolog van ami kérdésként fent maradt -bár lehet csak elsiklottam felette-, mi lett a két fogadott lánytestvérrel? Az még megvan, hogy találkoznak Yan Xun embereivel, mikor a herceg és Chu Qiao a börtönben voltak, de utána?!

      Törlés
    2. A díszletért és berendezésért teljesen oda és vissza vagyok. Yuwen Yue szobájából a bonsai tartók bonsai-jal együtt jöhetnek mind :D és azok a faragványok... nagy lelkesedésemben vettem ebay-ről faragott jade medált, ha mást nem majd a Mao Dao Zu Shi nendoroidjaimhoz jók lesznek háttérnek kiállítani :P
      És arról már szó se essen, hogy milyen jó lenne egy Yuwen Yue BJD itthon, sok szép ruhában (a kis tóra amiben nyáron az ékszerteknősöm lakik meg egy fa híd és kiállhatna rá gondolkodni...) Jaj és láttam Ebay-en szintén mini kardokat, bár áruk is volt, de nagyon szépek. Angyalhívón gondolkodom még, hogy be kellene szerezni belőle.

      Törlés
  2. Imádtam a sorozatot az elejétől a végéig nincs benne számomra olyan részlet amire azt mondhatnám a kedvencem egészében tetszett az egész minden részlet önmagában nem elegendő. nekem a herceg volt leginkább a kedvencem a színésznő ebben is hatalmasat alakított mint minden sorozatában. Nagyon odavoltam Yuwen Yue is kedvenc karakter volt a sorozatban nagyon jó volt a két színész teljesen ellentétes alakítása. A vége ahogy megszoktuk úgy fejeződött be, hogy a néző majd elképzeli a befejezést. Mivel leírtad mi volt az eredeti befejezés ezért tudjuk, hogy szép vége lett. Nekem személy szerint ez a befejezés jobban tetszett. A díszletek csodálatosak voltak nem tudok kiemelni semmi egyedit nekem az egész így volt teljes ahogy meg szoktuk a kínaiaktól most is fantasztikusat alkottak. Mivel nem vagyok egy író tehetség ezért csak úgy írtam mert imádtam a sorozatot. (Többször megfogom nézni.)

    VálaszTörlés
  3. Kezdem azzal, hogy imádom a kínai történelmi és wuxia témájú sorozatokat! Ez a varázslat számomra a Lan Ling Wan és a Nirvana In Fire című sorozatokkal kezdődött. A Princess Agentst én akkor kezdtem nézni mikor még csak az első pár részéhez volt felirat, de annyira magával ragadott, hogy képes voltam végig nézni nélküle is (ami mondjuk, elég sokszor előfordul velem). A képi világa, jelmezek, épületek, a környezet és a színészek játéka nagyon megfogott. Együtt tud az ember izgulni, szeretni, gyűlölni és sírni a szereplőkkel. Ahhoz, hogy magáról a történetről írjak, újra kellene néznem az egészet most már felirattal, de az idő rövidsége ezt nem, engedi meg nekem, de mint mindig az politikai harcok és csaták mellett a szereplők szerelmi élete is teret kapott benne. Nagyon sajnáltam, hogy végül is nem lett boldog befejezése és hármójuk kapcsolata így ért véget, de ez jellemző a kínai drámák többségére. A harci jeleneteket is szeretem, mert bár nem igazán értek azok elemzéséhez, de a koreográfiák elég látványosra és élvezetesre sikerültek. És ahogyan olvasom az előző hozzászólókat nem csak én fogom újra megnézni amint időm engedi! :)

    VálaszTörlés