2019. szeptember 25., szerda

The Lost Tomb 2 - 1. rész felirat


Felirat: ITT

5 megjegyzés:

  1. Szia, írtam a facebook-csoportba, de azóta letörölte a rendszer, azt hiszem! Most ugyanitt írok, hogy más helyet ne foglajak el, írd meg nekem a mail-edet, köszi. Képzeld, ismét letöröltek,a részletek itt! Kérlek, tegyétek ki a csoportba, hogy megtaláljanak, mert én hiába tettem! https://catherinaboszi.eoldal.hu/cikkek/nyitooldal/ujabb-feszbuk---torles-bejelentese.html

    VálaszTörlés
  2. Szia, nem tudnád feltölteni indavideora magyar felirattal nagyon szeretem.. Csak telefonról tudom nézni így sajnos itt nem tudom megnézni köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Detty!

      Én semmit nem töltök fel online.
      Van róla szó, hogy egy ismerősöm majd felteszi online... Arról majd fogok itt a blogon értesíteni mindenkit. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Szia ! Hol tudom megnézni a magyar felirattal? Itt hiába töltöm le q magyar azöveget ha nem tudom hol nèzhetem meg vele. Első évadot itt végig tudtam nézni ezzel bajban vagyok.
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés