2020. július 12., vasárnap

AYUNGA: Weapon & Soul




Ayunga/ 阿云嘎 leginkább a dalairól ismert, viszont sokan rosszul tudják, hogy ő énekes...
Musical színész, színházakban játszik. Ami annyit jelent, hogy jó hanggal kell rendelkeznie, és tánctudással is.
Gondoltam a kevés tv-s szerepéből az egyiket megmutatom itt a blogon. :)
Igaz, nem nagyon ismertek a sorozat szerepei, mivel nem sok van. 
Általában mindenki a Super Vocal c. énekes tv műsorból ismeri. - mindig ebből szoktam linkelni dalokat - 

No, szóval egy 2016-os, 15 részes websorozatban szerepelt mellék karakterként, aminek a címe:

 

A sorozatot nem találtam meg sehol angol felirattal, mert gondolom nem készült hozzá. 
Youtube-on is csak vietnámi feliratos, vágott verzió van fent.
Annyit hámoztam ki belőle, hogy ez amolyan harcolós, akció fantasy, amiben két csoport küzd egymás ellen. Minden karakternek különleges fegyvere van, és egy normál alakja, meg egy harcos alakja.

Párat láttam, és közülük természetesen Ayunga karaktere tetszett legjobban. Elneveztem Tőrök Angyalának. :) A hétköznapi alakja, egy kicsit régimódi üzletemberre hajaz, aki legtöbbször öltönyt hord. 



Aztán amikor átváltozik, akkor szép világoskék a szeme, és vagány bőr szerkója, páncélja van, aminek az elején kis angyal szárny minta látható. De ami a lényeg, hogy neki az a fegyvere, hogy sok-sok tőrből hatalmas szárnya lesz, amik aztán támadáskor az ellenség felé suhannak.


 







Pár videó részlet a sorozatból, amiben szerepel a karaktere:








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése