2013. február 25., hétfő

Keleti kalózok - avagy Jack Sparrow befigyel

Nagy kedvencem a Karib tenger kalózai-ból Jack Sparrow figurája, Johnny Depp pedig félelmetesen jól hozza a karaktert. Arról nem is beszélve, hogy rettenetesen jól eltalálták a külcsínt is, mintha csak rá tervezték volna a karakter kosztümét.

 Persze én ismét keleti vonatkozásban hozom a témát, tehát: kalózok, avagy annak kinéző banditák (?).

Első versenyzőt épp tegnap leltem, egy kínai filmben: 14 Blades

A film rövid bemutatója:



A videóban is szerepel a karakter, akiről nekem Jack jutott eszembe.


 Képek a karakterről:





                                                             (a képeken Wu Chun)




Második versenyző már komolyabban hasonlatos Jack kapitányhoz. Ha nem csak a külcsínt nézzük, akkor meg aztán főként! Detto olyan lökött, mint az eredeti Jack. XD Érdemes megnézni a sorozatot, mert tényleg legalább annyira jól hozza a karaktert, mint Depp. Persze igazából teljesen más karakter, kínai, meg valójában nem kalóz, de akkor is Sparrow-ra emlékeztet engem. - mint neten láttam, rajtam kívül sokan így vélekedtek XD -

A sorozat címe: Chinese Detective (Xing Ming Shi Ye)

A sorozat rövid bemutatója:



Képek a karakterről:





                                                         (a képeken Wallace Huo)



A kínai sorozat tényleg nagyon jó, egyik kedvencem eddig. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése