2013. június 11., kedd

Fabulous Boys Original Television Drama Soundtrack

 Fabulous Boys dorama

A fenti bejegyzésben említett tajvani sorozat annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam megnyerte annak a lehetőségét, hogy az első keleti zenei albumom témája legyen.
Szóval ahogy az újdonságokat néztem erről a sorozatról, megláttam, hogy június 4-én jelenik meg az OST. Mivel már három dalt ismertem belőle, a főbb témákat, azaz az openinget, endinget és még egy dalt, és ezek tetszettek, megkerestem hol lehet megvenni. Természetesen egy tajvani üzlet online áruházában találtam rá, ahol minden kínaiul van írva. De sebaj, megoldottam, nem mondom, hogy elsőre, de elég gördülékenyen ment. XD
Maga a lemez ára itthoni viszonylatban is nagyon olcsónak mondható. Ami az árát megdobta az a postaköltség, mivel Magyarországra csak EMS-el szállítanak. De nem baj, azt mondom, megérte.
 Június 6-án adták fel és 10-én  már kézhez is kaptam. :)

Ígértem néhány embernek, hogy mutatok róla fotókat, ez ebben a bejegyzésben meg is teszem.

Egy kb majdnem A/4-es méretű, nagyon minőségi tartóban van az egész, ami szétnyitható. Az egyik felében egy kis füzet van, fotókkal és infókkal a dalokról. Másik oldalon pedig maga a cd figyel.
Plusz bónuszként adtak hozzá egy kisebb, műanyag tartót, amin az együttes képe van. 

Képek az albumról (saját fotók):









A füzet oldalai:











Az albumon 10 zeneszám található.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg elég pofásan néz ki. Nagyon megérte :)

    VálaszTörlés
  2. Kaptam egy díjat, amit most szeretnék továbbadni Neked: http://jucuky2.blogspot.hu/2013/06/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés